|
|
|
|
# 1 |
|
א.פורום תוכנה
עסק רשום |
שמע. אני דיי התייאשתי. אין סיכוי שפשוט תפרמט ודי?
באמת השמחשב שלך הוא אחד המוזרים שנתקלתי בהם. איך כ"כ הרבה תהליכים? |
|
|
|
# 2 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
חכה עד שתראה את כל התוכניות: (התחל - כל התוכניות ->) ואלו רק התוכניות ששמתי ב"התחיל תוכניות". בכל מקרה, קיבלתי כונן קשיח חיצוני (נייד) של 80G, אם אני מעתיק את התיקייה של משחק למשל COD4 ישירות לכונן חיצוני (ששקולת בערך 5GB) אם אני מעתיק למחשב זה יפעל כרגיל הכל טוב? או שיכול להיות שמשחק מתקין עצמו בעוד מקומות בלי להגיד וזה חשוב.. אני צריך לדעת לפני פרמוט שאני אדע איך לגבות..
__________________
בברכה, בן.
מפתח אתרים | PHP | OOP | MVC-FRAMEWORK | מקודד תקני |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|