הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 28-06-08, 15:21   # 1
Vitalist
חבר וותיק
 
Vitalist's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: קרית אתא
גיל: 35
הודעות: 1,579

Vitalist לא מחובר  

אתה יכול לגשת לבגרות בהיסטוריה פעם בשנה (אולי אפילו פעמיים, כי נראה לי יש גם מועד חורף) כל שנה.
רק קח בחשבון שעד שאתה לא גומר בית ספר המגן שלך ישאר וחוץ מזה זה לא כזה מומלץ כי עד שנה הבאה תשכח את הכל .....
וזה לא בעייה ללמוד את כל החומר ב-3 ימים (אם אתה באמת לומד) ברמה שתספיק לציון של 70 (מתוך 100).
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 01:30.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ