|
|
|
|
# 1 |
|
הוסטסניון
|
קודם כל חסר צבעים. [ בלי קשר שהכל יותר מידי לבן.. ועוד הלוגו יותר מידי שחור.. :\ ]
אי סימטריה בין הגדלים של הפונטים.. יותר מידי ריקני.. אבל עיצוב שני, משפתרים מאחד לאחר.. (: ממ.. ושיהיה בהצלחה בהמשך (:
__________________
אימיל \ מסן : amirs91 [at] gmail.com |
|
|
|
# 2 |
|
חבר חדש
|
שיפור שני
![]() תגיבו על השינוי |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|