|
|
# 4 |
|
חבר חדש
|
נחמד, לדעתי כדאי שאת הכיתוב למעטה, תעשה עגול כך שיקיף את הG,
ותעשה אותו בצבע אחיד עדין יותר, שלא יהיה בולט מדי לעין וישתלב טוב עם הG ![]() בהצלחה! |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|