|
|
|
|
# 1 |
|
חבר בקהילה
|
אם אתה משתמש בבטריות נטענות בפעם הראשונה(שהן מלאות) תצטרך להחליף לעכבר
אחרי שלוש שבועות בערך. ואז כל טעינה תספיק ל שבוע בערך. ממש לא ממליץ על עכבר אלחוטי זה מייאש כל פעם לטעון בטריות ולהתקע עם המחשב. לגבי המקלדת אני ממש מרוצה כל חודשיים שלוש צריך בטריות ולפני שהן נגמרות האות של האלחוטי מתחלש עד שנגמר לגמרי, אז אתה יכול להתכונן מראש.
__________________
|
|
|
|
# 2 |
|
חבר מתקדם
|
מומלץ לקנות עכבר אלחוטי שניתן לכבות אותו ע"י כפתור, כי אחרת באמת תצטרך להחליף בטריות כל שבועיים שלוש, תלוי בדגם העבר והסוללות.
לגבי המקלדת כנ"ל אך לא חובה כי היא לרוב לא צורכת בטריות שהיא לא בשימוש. |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|