הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 01-01-09, 17:59   # 1
Grenade
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2008
הודעות: 97
שלח הודעה באמצעות ICO אל Grenade

Grenade לא מחובר  

אם אתה משתמש בבטריות נטענות בפעם הראשונה(שהן מלאות) תצטרך להחליף לעכבר
אחרי שלוש שבועות בערך.
ואז כל טעינה תספיק ל שבוע בערך.
ממש לא ממליץ על עכבר אלחוטי זה מייאש כל פעם לטעון בטריות ולהתקע עם המחשב.
לגבי המקלדת אני ממש מרוצה כל חודשיים שלוש צריך בטריות
ולפני שהן נגמרות האות של האלחוטי מתחלש
עד שנגמר לגמרי,
אז אתה יכול להתכונן מראש.
__________________
  Reply With Quote
ישן 01-01-09, 19:04   # 2
S-Preso
חבר מתקדם
 
S-Preso's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
גיל: 36
הודעות: 689

S-Preso לא מחובר  

מומלץ לקנות עכבר אלחוטי שניתן לכבות אותו ע"י כפתור, כי אחרת באמת תצטרך להחליף בטריות כל שבועיים שלוש, תלוי בדגם העבר והסוללות.

לגבי המקלדת כנ"ל אך לא חובה כי היא לרוב לא צורכת בטריות שהיא לא בשימוש.
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 22:15.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ