|
|
|
|
# 1 | |
|
I am root
|
ככה
ציטוט:
השני הוא של gigabyte דותן הכוונה למעבד שיש לי במחשב הנייד שלי .. ושאלתי בעניין הסוקט 478 ![]() בינתיים לא קיבלתי תשובה חד משמעית =] מקווה לשמוע משהו חדש |
|
|
|
|
# 2 |
|
Guest / אורח
|
Intel Pentium 4 3.0GHz E Prescott המעבד הכי חזק לתושבת הזאת... עולה כ1,100 ש"ח
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|