הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 27-01-09, 05:44   # 1
OrPol
א.פורום תוכנה
עסק רשום
 
OrPol's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Aug 2006
הודעות: 1,979

OrPol לא מחובר  

איך צורך להתקין תוכנה אלא לעלות איתה בBOOT.
תשתמש ב PARTITION MAGIC של POWER QUEST
תעלה איתה בבוט, תסמן את הכונן הקשיח שלך, תלחץ מקש ימני ובחר בRESIZE.
בחר בגודל החדש של הכונן ולחץ על APPLY.
ברגע שתפעיל מחדש את המחשב סיימת.
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 19:42.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ