|
|
|
|
# 1 |
|
חבר בקהילה
|
אם אתה לא יכול להריץ קבצים אתה לא יכול לצרוב גם, קובץ ההפעלה של תוכנות הצריבה הוא גם EXE..
הפיתרון היחיד שעולה לי בראש בלי לעלות שום תוכנה הוא לעלות הכל לאינטרנט/לקנות הארדיסק נייד. |
|
|
|
# 2 |
|
א.פורום תוכנה
עסק רשום |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|