|
|
|
|
# 1 | |
|
אחראי פורום
|
ציטוט:
לפי דעתך, מה הוא יעשה עם זה? יסתכל, ילמד, וידע - או פשוט יעשה קופי פייסט וישאל אחר כך למה זה לא עובד לו, ואז נכתוב לו גם את שם הטבלה - ואז עדיין למה זה לא עובד, ואז נכתוב לו את ההתחברות במסד. ככה הוא ילמד?... |
|
|
|
|
# 2 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
|
|
|
|
|
# 3 |
|
אחראי פורום
|
מה? שאלתי אותך שאלה, לפי דעתך, מי שביקש עזרה למד מהקוד המוכן שנתת לו? האם לפי דעתך הוא יחזור שוב פעם עם שאלה דומה?
אני יודע מצויין PHP ואינך צריך להקניט אותי, אבל, אני רק מציע שכשאתה נותן עזרה למישהו, תסביר לו, כדי שבפעם הבאה הוא לא יחזור בדיוק עם אותה שאלה. |
|
|
|
# 4 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
דבר שני, בגלל זה שמתי הערות... זה לא עוזר? אני חושב שהוא יודע שהוא קודם כל צריך להתחבר למסד ולבחור את הטבלה ממנה הוא רוצה לשלוף את שמות השדות. ואם לא - עכשיו כן ![]() |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|