|
|
|
|
# 1 |
|
מ מנ מנה מנהל בהוסטס
עסק רשום [ ? ] |
למנהל יש אחריות על כל מה שהוא מתחייב כלפי הלקוח.
כלומר: בשירות, בתמיכה , במחיר ובשאר התנאים שבהם עובד אותו מנהל. מצד שני, למנהל יש גבול אחריות למשל, כאשר לקוח לא עומד בתנאי השימוש. וכאן זה נתון בין כל מנהל ומנהל מה הוא מחליט לעשות האם להשעות את המשתמש או להזהיר אותו וכו'.
__________________
בברכה, פרידמן אסף. אקסייט תקשורת [ נייד: 050-764-0009 ][ טלפון 073-7972444 ][ פקס 073-7972443 ] [ מייל admin@xsc.co.il ]
|
|
|
|
# 2 |
|
חבר וותיק
|
כמו שכבר אמרו פה.
הלקוח לא בא ליהיות חבר של המנהל ואם לקוח לפי דעתי צריך לדבר ברישמיות ולא כאילו שהלקוח חבר. |
|
|
|
# 3 | |
|
מנהל פורום, עסק רשום
|
ציטוט:
"אחי" לא נשמע טוב. "כאילו" גם לא הולך טוב אי פיסוק משפטים, שימוש ב-"..." בסוף כל משפט לא משדר מקצועיות ורצינות. כ"כ קשה לכם לשים פיסוק מינימלי? לפחות נקודות ופסיקים. יש לי לקוח אחד שהוא גם אחד שאני מכיר אותו מבי"ס והסתובבנו ביחד לפני כמה זמן. עם זאת, בכל זאת כשאני מדבר איתו בטלפון או אייסיקיו (בנושאים עסקיים) אני דואג לשמור על רמה מסויימת של רישמיות של השיחה. גם אם הוא בא ביציאות של "ההסכם נשלח.. אתה רוצה שאני גם אקפיץ לך הבית את ההסכם?!" (בציניות כמובן) אני לא גולש ומתאפק. חוץ מזה, לפי דעתי ה-ICQ או המסנג'ר הוא איננו כלי למתן שירות ומכירות. זה פשוט לא נראה מקצועי. |
|
|
|
|
# 4 | |
|
Guest / אורח
|
ציטוט:
בבית משפט אף אחד לא נחמד, ואם מישהו מחליט להיות נחמד, זה זכותו. בעניין הנחמדות זה עניין סובייקטיבי לגמרי. איל מנהל נחמד שרתים. |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|