|
|
|
|
# 1 |
|
חבר פורום
דירוג מסחר: (0)
|
בוא נעשה סדר בדברים,
Putty == לקוח למחשבים המריצים מערכת מבית מיקרוסופט(ווינדוס) ודרכה מתחברים לשרת SSH מרוחק * 'SSH Client' ע"פ ההגדרה. SSH == הפרוטוקול עצמו. sshd == שירות(צד שרת) של הssh - אליו בעצם מתחברים * אגב, ישנו שירות sshd למרבית מערכות ההפעלה ( ספארק, לינוקס, FreeBSD, ווינדוס ועוד.. ) - כן, אפשרי לשלוט על מכונת 'Windows' מרוחקת בקונסול( אחרי הכל גם בWindows הכל מתחיל ונגמר בפקודות. ) עכשיו לגבי השאלה המקורית, הסטנדרט הוא Terminal Services(בחברות), או הגירסא ה'חינמית'-המבוססת במערכת-'Remote Desktop Sharing'. ( ישנם אפשרויות נוספות, כגון WinVNC, rVNC וכו'.. ) המשך יום/לילה נעים, Nexus. |
|
|
|
# 2 | |
|
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
![]() עכשיו מה לדעתך הכי מומלץ ? (אבל במחיר סביר לא 6 אלף $) |
|
|
|
|
# 3 | |
|
חבר פורום
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
במקרה הזה, אני ממליץ עליו, הוא יענה על כל הדרישות בצורה הטובה ביותר. ( כלי חינמי כמובן-בילט אין במערכת ההפעלה-Windows.. ) יום/לילה טוב, Nexus |
|
|
|
|
# 6 |
|
משתמש חדש
דירוג מסחר: (0)
|
Terminal Server
Radmin(Password) VNC. לפי מה שאני יודע.
__________________
ICQ : # 225651 safari@012.net.il Pelephone : 054-5-359320 ( לא זמין עד שבוע הבא ). אבי. |
|
|
|
# 8 | |
|
הוסטסניון
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
טענה מוגזמת אתה לא חושב?:qqb010: |
|
|
|
|
# 10 | |
|
חבר פורום
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
תגובת "חיזוק" בטוח לא מפגינה ידע, אז אני די שולל את זה, למרות שהכל אפשרי. ) אולי אחרי תגובה אחת מסודרת ומלאה, לכתוב תגובה בסיגנון 'מחזק', אפשר להבין, אבל 1,2,3,4,5 ? כמה אפשר? בדיונים יותר גדולים זה לפעמים עובר כבר את ה2\3 עמודים בסתם תגובות "חיזוק" - כיבייכול.. stav, תודה, שמח לעזור. Nexus. |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|