|
|
# 3 |
|
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
מרשים אלעד!(ואלעד)
מקווה שהיוזמה תעזור לפתח את הנושא פה בארץ ותיתן פוש לאנשים להתחיל לעבוד בקוד פתוח ! יש לי כמה מתכנתים שנתתי להם VPS הם מתכנתים אנטיצ'יט חדש ל-CS 1.6 משהו כנראה מיוחד מאוד.. אני אצור איתך קשר אם זה נחשב.. [התוכנה תשאר קוד פתוח ותפורסם ברשת..] |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|