|
|
|
|
# 1 |
|
מנהל ראשי
|
אממ..טל,
אני לא בטוח שהודעה כזו..תהרוס משהו, מקסימום את ממוצע הכניסות של הוסטס כשמשתמש אחד יושעה עקב כתיבת שטויות. ![]() |
|
|
# 2 | |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
אני מכיר פה ושם את ההשקעה של מתן גיטא.. ואני יודע שאפילו הודעה אחת קטנה כמו זאת פוגעת. זה מעצבן נורא..
__________________
בברכה, טל |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|