ציטוט:
נכתב במקור על ידי TelecarT
אני לא מבין על מה ה"לינץ'",
עיצוב או לא עיצוב,
בן 24 או בן 12,
לא אלו יעשו את החברה יותר או פחות טובה, כי בשורה התחתונה.. ללקוח לא יהיה אכפת אם בעיצוב יש תמונות של xbox או של דרדסבא כל עוד השרת שלו יציב ומהיר,
הרמה הטכנית עושה את החברה: כמות התקלות (שישאר מינימלי) וזמן הטיפול בכל תקלה.
אבל בכל זאת יש לי מעט ביקורת על מה שמתנהל באשכול מצד הפותח שלו:
דניאל עשה משהו? אח שלו עשה משהו? מה זה משנה? - אנשים הגיבו על העיצוב, התגובה באה לחברה עצמה... ולא לדניאל או לאח שלו,
לא אמור לעניין את הגולשים מי עשה מה.
הרושם שאני קיבלתי הוא ש"אח שלו" הוא הגורם הטכני ("סטודנט תואר ראשון במדעי המחשב, עובד בחברת הייטק") ושדניאל קיבל צעצוע (תמיכה),
מה גם שרושם נוסף שמתקבל הוא שאם לאח יש כל כך הרבה דברים על הראש- מתי הוא יספיק לטפל בחברה? (כצד הטכני)
לסיכום,
מילים גבוהות ו"בגרות" לא יבילו אותך קדימה אלה הרמה הטכנית שתציג מול הלקוחות שלך,
הנוסחא היא פשוטה - השרת לא נופל? הלקוחות ימשיכו להגיע.
|
לפי דעתי ואולי זו רק דעתי, העיצוב קודם כל משרה את האווירה על האתר והוא זה שנותן את הרושם הראשוני על החברה.
אם העיצוב יראה כאילו הוא נעשה בוורד או משהו כזה ויראה ממש גרוע, יבינו שהם לא רציניים ויחליפו חברה מבלי לחשוב פעמיים.
עכשיו, אם הלקוח רואה עיצוב יפה מקצועי, נקי שנותן את האווירה הנכונה.. הלקוח יתעניין להשאר ולראות עוד!..
וכמובן שאם לקוח בן 32 נגיד, נכנס לאתר החברה ורואה מנהל שהוא בן 12 זה עדיין לא נשמע טוב.. אני מאמין שאתה מספיק חכם להבין זאת..
