הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
Prev הודעה קודמת   הודעה הבאה Next
ישן 16-04-12, 19:15   # 8
vmedia
חבר מתקדם
 
vmedia's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jun 2010
גיל: 35
הודעות: 502

vmedia לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Arturb צפה בהודעה
שלום,

ברגע שתפתח קמפיין חדש תצטרך להזין מילות מפתח אותן יהיה ניתן למצוא בפרסומות הממומנות ע״י גוגל.
בכל פעם שיחפשו את המילים שהזנת, ימצאו את הפרסומת האישית שלך שקשורה למילים.
לכל מילה יש תקציב מסוים לכל קליק שאותו גוגל קובעים, הכל יחסי ומשתנה לפי ביקוש המילה.
יכול להיות שהמילה ״דג״ התקציב שלה יהיה 30 אגורות לקליק ומילה אחרת כגון ״כלבים״ תקציבה יהיה 3 שקלים לקליק.
גוגל מציעה לכל לקוח תקציב מסויים אותו צריך להגדיר לכל מילה, ברגע שתשלם יותר תקבל חשיפה גדולה יותר, ברגע שתקציב פחות כסף למילה, כמות החשיפות תהיה נמוכה יותר.

שים לב שמילים עם ביקוש רב יכולות להגיע לסכומים של 20-30 ש״ח לקליק, זה אומר שאם יש לך 20 קליקים ביום בערך, תפסיד 400-600 ש״ח ליום (משתנה לפי כמות הקליקים ומחיר ההקלקה).

מתוך ניסיון שלי בשירות, הוא מעולה אך יקר, במידה ואתה חושב שתכניס ותכסה הוצאות, לך על זה.
במידה וזה סתם פרסום של האתר זה לא משתלם.
מה זאת אומרת פחות חשיפות?
למשל כמו שאמרת אני מגדיר תקציב לקליק שהוא פחות ממה שגוגל הציעו לי, אז אקבל פחות חשיפות אבל יותר קליקים?
זאת אומרת שאני אקבל יותר קליקים אבל ביותר זמן?
  Reply With Quote
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 22:51.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ