אז בשביל מה הם מאפשרים לעשות החזר ויש קטגוריה של מוצרים וירטואליים [אם לא היה אפשרות לתבוע מהם אז אני מניח שלא היה אפשרות כזו בקטגוריה של התביעה]
דיברתי בעבר עם נציגה מטעם PayPal ונאמר לי שהבוחנים נוטים לא לאשר החזרים על מוצרים וירטואליים, כך שזה לא חד משמעי.
אני ממליץ לך לפתוח ביקורת בPayPal, אם לא תקבל את כספך בחזרה, תבטל את התשלום בחברת האשראי.
שים לב! תקופת ביטול העסקה בחברות האשראי מוגבלות לזמן מסויים, שים לב שבזמן שתמתין לסוף הביקורת בPayPal, שלא תיחסם לך האפרות לבצע ביטול בחברת האשראי.