|
|
|
|
# 1 |
|
חבר בקהילה
|
נחמד...קצת ילדותי לנושא הצילום....הפאטרן שברקע חייתי...מאיפה השגת???
![]() יפה בכל אופן אחי,בהצלחה. |
|
|
|
# 2 |
|
תודה על תרומתך.
|
חסר לי בעין משהו שמוסר למסתכל שזה עיצוב של צלם, מביון אותי?
העיצוב עצמו מאוד יפה אבל חסר איזה אלמנט כמו מצלמה שאומר לך שהעיצוב שייך לצלם.
__________________
|
|
|
|
# 3 |
|
Permanently Banned
|
יפה אחי, בהצלחה!!
|
|
|
|
# 4 |
|
חבר בקהילה
|
קטן וקולעה=]
|
|
|
|
# 5 |
|
חבר וותיק
|
כל הכבוד יוני
![]()
__________________
בברכה, Dj Ilya G. |
|
|
|
# 6 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
חזק ביותר.
|
|
|
|
# 7 |
|
הוסטסניון
|
יפה מאוד!!
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|