|
|
# 4 |
|
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
רואים שאתה חדש...
בשביל 150 מגה גם ל10 שנים אף אחד לא יסכים... 150 מגה לא מועיל... ואם אתה חושב שאנשים יקפצו אתה טועה... בכל מקרה בהצלחה |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|