הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 28-04-08, 15:35   # 1
Daniel
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 2,875

Daniel לא מחובר  

כל מיני שאלות לבעלי חברות אכסון.

מה קורה כאשר הלקוח מאוד לא מרוצה מהתוצר? אומר, "רציתי בכלל משהו אחר לגמריי".

מה קורה כאשר האתר שתיכנתתם ללקוח נפרץ - כיצד אתם מפצים את הלקוח ודואגים שזה לא יקרה?

כאשר הלקוח מבקש משהו, שעלול לשמש כחור אבטחה, או כאשר דורש לדוגמא, בפורום שתבנו לו, אבטחת עם תקן SSL. כאשר הוא דורש לדוגמא משהו לא מוסרי - "אשמח אם תבנו לי אתר שיבדוק זמינות דומיין, אבל שישלח לי את כל מה שבדקו"?

האם קרה שהצעתם מחיר לעיצוב כלשהו ללקוח א', ומחיר ללקוח ב' - 2 המחירים שונים, ויכולות להיות שלל סיבות - מסגרת הזמן, מורכבות העיצוב, וכו', ולקוח ב' מגלה שללקוח אחר, היה מחיר יותר נמוך לעיצוב. כיצד תסבירו לו שיש הבדל בין כל עיצוב ועיצוב?

לפעמים אני רואה שאפילו כאן, בהוסטס, נפתחים אשכולות בפורום מסחר, עם משתמשים, בעלי 30 הודעות - וגם זה גבולי, נרשמו לפני חודש מקסימום, ומחפשים "לקוחות". אין להם עדיין תיק עבודות, עם 30 הודעות... אי אפשר לשפוט כל כך, אבל, הרבה אנשים מגיבים ומציעים להם עבודות, אומרים שהרבה לקוחות שלהם צריכים מערכות, חברות אכסון בפורום מגיבות, וכו'.

אבל, האם לדוגמא חברת אכסון לוקחת מתכנת חיצוני, כמו שתיארתי למעלה, כדי לסיים עבודה של לקוח, האם מבחינה מוסרית היא צריכה לדווח לו על זה?(מכל סיבה, המתכנת לא גמר, המתכנת טעה, המתכנת הבריז, וכו'). לתת לו לבחור בין כמה מתכנתים?

והאם בכלל, כאשר לקוח מעוניין במערכת - האם החברות(אשר מעסיקות יותר מ-2 מתכנתים) מציגים לו עבודה של כל מתכנת, כדי שהוא יבחר?

ולחברות אחסון - כאשר הצעתם מחיר כמו שראיתי רבות כאן, כאשר מישהו מבקש הצעת מחיר, חברת אכסון עונה, "20 ש'ח בלבד, תקף רק למשתמש זה.". מישהו רוצה אותה חבילה, אפילו ביום שאתם מפרסמים את ההודעה באשכול, אבל המחיר באתר הוא לדוגמא 30 ש"ח. האם תעשו לו את ההנחה?


כשאתם כותבים, "החזר כספי של 14 ימים מובטח", ובתקנון כתוב, "החזר כספי יהיה באישור הבעלים בלבד" - האם זה אומר שתוכלו לא להחזיר החזר כספי עבור ה-14 ימים אם לא תרצו?


סתם, כמה שאלות ש"מעקצצות" לי בראש, כיצד חברת אכסון - גדולה, קטנה, בינונית, מתעסקת עם מקרים כאלה? האם קרה לכם דבר כזה? אתם יכולים לדמיין בראש שלכם תרחיש כזה? אתם לא צריכים לענות על הכל, אבל... כל המרבה - הרי זה משובח.

Last edited by Daniel; 28-04-08 at 15:36.. סיבה: שינוי כותרת
  Reply With Quote
ישן 30-04-08, 17:24   # 2
ahoy
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 340
שלח הודעה באמצעות MSN אל ahoy

ahoy לא מחובר  

הכול מתחיל ונגמר בחוזה שנחתם על ידי הספק ומקבל השירות - זה אמור להבהיר לשני הצדדים את מהות השירות ואת התמורה.

מזה נגזרת התכולה, האיכות, אבני דרך לאספקה ותשלום, סעיפי יציאה וכו'.
  Reply With Quote
ישן 30-04-08, 19:29   # 3
FreshServ.Net
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,539
שלח הודעה באמצעות ICO אל FreshServ.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל FreshServ.Net Send a message via Skype™ to FreshServ.Net

FreshServ.Net לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי ahoy צפה בהודעה
הכול מתחיל ונגמר בחוזה שנחתם על ידי הספק ומקבל השירות - זה אמור להבהיר לשני הצדדים את מהות השירות ואת התמורה.

מזה נגזרת התכולה, האיכות, אבני דרך לאספקה ותשלום, סעיפי יציאה וכו'.
אתה צודק...אבל גם טועה. מוסר? נגיד ספק שירות שיודע שלא עמד בדרישות אבל לא חתם על חוזה, נקי מאשמה? אולי משפטית אבל לא מוסרית...בכל מקרה, צריך לנסות לפצות עד כמה שניתן.

לגבי השאלות -
1. כשהלקוח לא מרוצה, מנסים לשפר...לא משנה כמה עשית, עדיין לא מרוצה? אין בעיה. משלם אחוזים מסויימים מהעסקה (20-40% בהתאם לכמות העבודה שבוצעה) ושאר הכסף מוחזר.
כמובן, כל זה במידה ולא יידעת אותו בתחילה כי לא יהיה החזר כספי.

2. נפרץ? לא טוב. הפתרון - תיקון הפירצות (כברירת מחדל...) + פיצוי על עוגמת הנפש + הזמן + הDOWN שבוזבז = פיצוי שנקבע בניכם (כגון כסף. היו הרבה מקרים בהם אתרים נפרצו כתוצאת תכנות לא טוב במיוחד ומספק המערכת נדרש לשלם פיצויים). שוב, הכל פריץ בימינו...הפיצוי בגבול הטעם הטוב.

3. כשלקוח דורש משהו שאני יודע בוודאות שמדובר בפירצת אבטחה, אני פועל ככה -
יוצר פרצת אבטחה אצלו בלבד? מחתים אותו על חוזה שידע מראש שאני לא אחרי לפריצות.
יוצר פרצת אבטחה בשרת כולו? פשוט וקל, לא מאשר.
נגיד והלקוח דורש משהו מסויים בגבול הטעם הטוב, אני מבצע. מעבר לזה? לא מתוקף תפקידי כמאחסן...רוצה עוד? שישלם.

4. אני לא יכול לענות על זה כי אני לא מעצב...
(אם מדובר באחסון אתרים, מסביר לאדם שהאתר השני לוקח יותר משאבים וכו'...כמובן, אם זה נכון. אם לא והתנאים שווים, אני מתנצל ומציע לו את המחיר שהצעתי לאחר).

5. לא מבין מה השאלה פה. אם השאלה פה "האם חברות אחסון באמת צריכות מערכות כל שני וחמישי?" - פשוט, תלוי בעסק ובמה שהוא מציע.

6. לא. הלקוח רוצה לקבל את התוצר המוגמר. מה זה משנה מי יעשה אותו?
נגיד במסעדה, אתה מבקש שהשף הראשי יבשל לך? תמשיך לבקש...אתה משלם על המוצר הסופי כך שזה לא משנה לך (לרוב אתה לא יודע על זה).

7. לא. מבחינתי 50 מתכנתים יעבדו לו על הפרוייקט, או 1. הוא יקבל את מה ששילם עליו נקודה (אם יש לו טענות כלפי זה, נשפר וכו').

8. לא. המטרה ב "מחיר מיוחד להצעה זו" היא למשוך את הלקוח...(לרוב יקבל מחיר נמוך מהמחירון)..לא תרצה שיהיו הרבה לקוחות שמשלמים מתחת למחירון נכון?

9. לא. התחייבות ל14 יום זה 14 יום (מבחינתי לפחות...אם ויצא שרשמתי אחרת בתקנון (זכור לי שכן) אז זה נשאר מהעבר..צריך לעבור על זה יום אחד ולרענן שם את הכל).
מבחינה משפטית? אני לא מוסמך לענות לך על זה.

10. אם יש לך עוד שאלות, תפגיז ..

המשך יום נעים.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר.


אי-מייל: admin at freshserv.net.
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 14:31.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ