הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
Prev הודעה קודמת   הודעה הבאה Next
ישן 06-12-05, 14:21   # 1
alex
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: הרצליה
הודעות: 1,000
שלח הודעה באמצעות MSN אל alex

alex לא מחובר  

עצה למניעת ספאם ופתרון הבעיה בפורום ביקרות חברות - או מדיניות הפחתת ההודעות

הרבה מאוד משתמש מתלוננים שבזמן האחרון יש הרבה ספאם, ומנהלי החברות טוענים שמשתמשים מפרסים הודעות בפורום ביקרות הודעות ללא וותק נדרש או כמות הודעות מספקיה.
לכן, עלתי על דרך פתרון שיכולה לסייע - אני לא יותר אם זה בר ביצוע במערכת אבל שווה לנסות ולראות מה יגדו המנהלים.

כידוע החוק הבא:

ציטוט:
הזכאות לפרסום ביקורת ותגובות לביקורת ניתנת למשתמשים אשר יש להם מינימום של 30 הודעות לגיטימיות במונה ההודעות שלהם.
מתיר רק לבעלי 30 הודעות לגיטימיות לפרסם הודעה. אלה שלבדוק האם למשתמש יש 30 הודעות לגיטימיות או רק ארבע, או שמה אין לו בכלל כמעט לא בר ביצוע.

לכן הפתרון שלי לרעיון מורכב משני מהלכים , שנדרשים כאן לשתף פעולה שני הצדדים, המנהלים והמשתמשים.

ברגע שמשתמש מפרסם הודעה ומשתמש מגיב עליה, יוכל פותח האשכול לתת תגובתו על התגובה של המשתמש שהגיב לאשכול על ידי לחיצה על כן או לא בתחתית התגובה לשאלה: "האם תגובה זו הועילה לך".
כלומר, בסיום כל תגובה תופיע אפשרות שתאפשר רק לבעל פותח האשכול לענות על שאלה, שאותו שואלת המערכת, והשאלה כמובן: האם תגובה זו הועילה לך כן\לא. ברגע שהמשתמש לוחץ על "כן" ירשם לזכותו של המשתמש כי הוא הגיב תגובה לגיטמית.
כמובן שהעניין מצריך תכנות ולכן אני אמרתי שאני לא יודע זה בר ביצוע והאם אלון יסכים לתחבולה כמית כזו.
חשוב מאוד להגיד, שהעניין דורש מהשתמשים למסור פרטים אמיתים, ולא פרסטים כזובים. לדוגמא כאשר נפתח אשכול "חברה Y יותר טובה מחברה V מדוע?" ומשתמש מסוים מגיב לא לרוחו של פותח האשכול לדוגמא תמיכה בV ולא בY - זה לא עניין לסמן תגובה לא מועילה, אפשר להתעלם מהתגובה.
אבל כאשר המשתמש פותח אשכול ובוא מבקש לקבל חוות דעת על העיצוב ושיפור , ומשתמש מגיב לו ב"בהצלחה אחי אחלה עיצוב" ברור שזו תגובה לא מעוילה, שכן היא אינה עומדת בקריטריונים של פותח האשכול: לתת תגובה מלאה לשאלה.

החלק השני הוא שיתוף הפעולה של המנהלים. ברגע שמנהל רואה שמשתמש הגיב לא לעניין באשכול, או שהודעתו סומנה כ"לא מועילה" ולאותו משתמש אין איך לתרץ את הנושא. יש להוריד למשתמש כמות הודעות כפולה. כלומר אם פרסום הודעה 1 לא מועילה יש להוריד 2, אם באותו אשכול פרסמו שתי הודעות לא מועילות יש להוריד 4 וכך הלאה. שימו לב שהתגובות של המשתמש באשכול מסוים יוכלו להיות מסומנים כי מעוילות ולא, ויכלות להיות תגובות סבירות ולא.

דבר שני, פורום ביקרות חברות הוא דבר נהדר, אבל בוא נעשה שם מעט סדר. אני ממליץ לעשות דבר פשוט. למנות מספר מנהלים על הפורום, ולא לאפשר לכל אחד לפרסם הודעה, כלומר ברגע שמשתמש מפרסם הודעה היא חייבית לעבור אישור של מנהל. ברגע שמנהל מאשר את ההודעה היא נשלחת לפורום - אבל הראשון שיכול להגיב [בתנאי שירצה] זהו נציג מטעם החברה. ברגע שהנציג אמר את מה שיש לו להגיד יהיה פתוח האשכול לשאר הגולשים.
ככה זה ימנע ויפתור המון בעיות - וזה אני בטוח שבר ביצוע במערכת.

בכל מקרה, למרות אורכה של ההודעה אני אשמח אם משתמשים יקראו ויגבו ובמיוחד ההנהלה. אני מצידי אשקול אם לשלוח את זה לאלון בהודעה פרטית.


תודה
  Reply With Quote
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 07:53.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ