|
|
|
|
# 1 |
|
חבר וותיק
|
מצטער על ההקפצה שלא ממש הקפצה
אבל אני יכול להרשם ![]() מי שרוצה שיבקש בפרטי (סיסמא, שם משתמש וכו')... חוקי לחלוטין. |
|
|
|
# 2 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
|
|
|
|
|
# 3 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
בתוכנה אחרת בשם Stagnos (או משהו כזה)... אני מביא ל-3 הראשונים חשבון ! |
|
|
|
|
# 4 |
|
חבר וותיק
|
אני רוצה דבר איתי
|
|
|
|
# 5 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
|
|
|
|
|
# 6 |
|
חבר על
|
__________________
Press - עידו
I'm Proud To Be Jewish, We All Should Be Proud |
|
|
|
# 7 |
|
חבר וותיק
|
דרך אגב מי שרוצה שיבוא אליי גם.
|
|
|
|
# 8 |
|
חבר וותיק
|
עידו, שלחתי לך, בדוק את תיבת הדואר האלקטרוני שלך, אין לך גישה להוריד את הממשק אז הנה לינק להורדתו
http://ftp.icq.com/pub/ICQ_Win95_98_...pad/compad.exe תהנו ! ![]() עידכון: השירות נפתח לציבור הישראלי ! אתם מוזמנים לרשום לבדכם. |
|
|
|
# 9 |
|
מנהל ראשי בדימוס
|
אולי תספרו לנו איך התוכנה? חוות דעת אישית? תמונות מסך? משהו?
|
|
|
|
# 10 |
|
חבר וותיק
|
לפי דעתי יותר טוב מהאיסיקיו,יותר נוח יותר נכון.
רק צריך להתרגל... |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|