|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
|
|
# 1 |
|
חבר וותיק
|
טוב שאתה רושם את זה,
חבל שאתה לא מבין את המשמעות.
__________________
בברכה , שי . |
|
|
# 2 |
|
חבר פורום
|
הבאתי ציטוט מדוייק, בלי שום פרשנות או "משמעות" מטעמי. יקרא כל אחד ויפרש בכוחות עצמו.
אברי
__________________
"אם תמשיך לעשות רק מה שעשית עד היום, לא תגיע יותר רחוק מאיפה שאתה עכשיו." Last edited by אברי; 17-02-06 at 20:40.. |
|
|
# 3 |
|
מנהל קהילה ומנהל כללי בדימוס
|
אני באמת לא מבין אותכם (את "גזעני" האשכול),
סלחו לי..עברתם את הגבול. עברו פה 3 מפקחים, אחד אחד הזהיר ומחק - אבל זה לא עוזר. הגעתם לשפל לצערי, אך שוב יש לנו את הכלים לטפל בכם. חבל לי שהייתי צריך להיכנס לאשכול ולפעול בצורה של אדמין - מישהו לא הבין את דניאל? את הגזענות שלכם תשאירו בבקשה בחוץ. הדיון ננעל, אביעד.. (aviad-) יצא מכל הפורומים המורחבים לחודש וחצי. כל הגזענים האחרים, צפווים לעין חדה יותר מהיום. |
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|