|
||||||||||
| הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
|
|
|
# 1 |
|
דוגמן הבית השמן
תודה על תרומתך :) |
אין מה להגיב,פה זה לא המקום!
__________________
בברכה, עידן בן אור |
|
|
# 2 |
|
מתאורר / יצא בחוץ
|
עידן, אל תכנס לו לכיס, רק נזהיר אותו מהסכום הגבוהה..
כשהוא ימצא הצעה כזאת ממתכנת רציני הוא כבר יקבל שוק ![]() |
|
|
# 3 |
|
חבר על
|
כשאתה אומר "כתובת מקוצרת"
למה הכוונה? מערכת לקיצור כתובות? |
|
|
# 4 |
|
מתאורר / יצא בחוץ
|
|
|
|
# 5 |
|
אין כמו ב127.0.0.1
|
למה אתם מגיבים לו??
ומי אתה שתדרוש תגובות ענייניות? פרסמת במקום הנכון? =.= |
|
|
# 6 |
|
הוסטסניון
|
הוא לא צריך את התגובות המיותרות שלכם אל תגיבו אם זה לא קשור למה שהוא ביקש.
עידן יותר טוב מזה לא נראה לי תמצא מערכת כמו של UPLOAD-IL , MYFILE http://yabsoft.com/index.php |
|
|
# 7 | |
|
אין כמו ב127.0.0.1
|
ציטוט:
זה לא המקום וזהו! נחכה שמנהל ינעל. |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|