הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ביקורות והמלצות > ארכיון

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 07-11-05, 23:48   # 1
Nisan
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: קיסריה
גיל: 34
הודעות: 1,017

Nisan לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי YogevS
1.לא שילמו אף אגורה אחת .
2.תוריד גובה , שפה מגעילה אתה מדבר .
3.אני לא אחד החברים שלך פה שתחשוב אפילו לרדת אליי , אני לא חבר שלך ולפי מה שאני רואה אני גם לא יהיה אז תתחיל להרגיע לפני שתמצא את עצמך בחוץ .
4.אל תתערב בכל עניין , עניין לא שלך?
תשתוק .
אל תתערב .
5.צוציק שפתים הזה שאני לא ירד אלייך למה ישעו אותי מרוב הקללות שאני יוציא פה .
לך תשמע 91fm יא ילד מסכן חחח שומע לי 91fm
חח .. אתה מצחיק ילד ..
עלק לך תישמע 91fm הוא הבעלים של הרדיו .. ותחלום להיות בעלים של רדיו כזה ..
אז תמשיך לפנטז .. ולפי מה שאני רואה פה השפה שלך הרבה יותר מגעילה ..
"מורחק" .. מה אתה מדבר הרבה על תעשה יותר מידי בושות לעצמך אתה סתם הורס ..
wtf .. noob :qqb009:
 
ישן 07-11-05, 14:18   # 2
ron
חבר חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 36
הודעות: 13
שלח הודעה באמצעות ICO אל ron שלח הודעה באמצעות AIM אל ron שלח הודעה באמצעות Yahoo אל ron

ron לא מחובר  

בטעות דאבל, אפשר למחוק אחד.
 
ישן 07-11-05, 14:25   # 3
g.o.l
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 34
הודעות: 356

g.o.l לא מחובר  

בושה!
דבר איתו ואם הוא לא מוריד מה אכפת לך.. תחשוב על זה
כתוב לו שהוא בין הלקוחות שלך.. אוקיי
אז אנשים באים רוצים לראות אם האתרים שמאוחסנים שם עובדים והכל טוב
ושהם נכנסים לאתר שלו .. הם רואים שהאתר סתם שם ובכלל לא על השרת של החברה
או שהם יגידו הם רמאים
או שהם פשוט יעברו לאתר אחר שברשימה
או שהם יראו וואי איזה שרת מהיר יש להם אבל זאת לא החברה שאני רוצה להתאחסן עליו.. אז הוא יראה את הבאנר שלכם ויעבור ...
 
ישן 07-11-05, 22:34   # 4
SkyHost.Co.iL
מתאורר / יצא בחוץ
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 35
הודעות: 1,053

SkyHost.Co.iL לא מחובר  

וואלה אחי אתה סתם מתפנח אנשים רצינים להבדיל מאנשים אחרים לא מעדכנים כל 4 שעות רשימת לקוחות , למרות שאני שם לב שיש עוד כמה שהוא לא הוריד, אבל אני כל חודש מעדכן יום טוב.
 
ישן 07-11-05, 22:37   # 5
vadim
Permanently Banned
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 865

vadim לא מחובר  

אויש נו באמת ישר לבוא לבכות פה בהוסטס , האמת אני מחזיק יותר מליאור מאשר ממך צחי , אתה בכלל לא עשיתה עלי רושם! ואתה יודע טוב מאוד למה .
 
ישן 07-11-05, 23:11   # 6
vadim
Permanently Banned
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 865

vadim לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי
האם מנהל חברה http://www.extreme-serv.co.il/ כזאות מותר לו לרשום בין לקוחיתנו

לקוח שבככל על השרת שלי ולא שלו

כנסו לחברה תראו http://www.miranda-il.org/ האתר מירנדה בחסות החברה שלי והוא רושם בין לקוחותינו


רק לידע כללי האם מותר לעשות את זה !

אגב , פה ממש נפלתי מרוב צחוק ... "רק לידע כללי" הא? באמת ? כי לא זה יותר נראה כמו ניסיון לעקוץ :qqb009:
 
ישן 08-11-05, 08:16   # 7
SlipY
מ מנ מנה מנהל בהוסטס
עסק רשום [ ? ]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: מושב אודים
גיל: 38
הודעות: 2,615
Send a message via Skype™ to SlipY

SlipY לא מחובר  

1. במידה ואתה ריסלר \ לקוח של ליאור הוא יכול לרשום אותו ברשימת ה"מאוחסנים"
כדי להראות אתרים שיושבים על השרת על מנת להציג את המהירות.

2. גם אם לא, אתה לא צריך לפרסם כאן הודעה אולי ליאור מאכסן להם אתר נוסף ? אולי הוא מאכסן להם מסד נתונים ?.

3. לא פירסמת כאן שום הוכחה, וזה גם לא התפקיד שלך לפרסם את זה.
אם למישהו מותר להתלונן כאן זה בעל האתר miranda-il שיכול לטעון שמשתמשים בשם של האתר שלו לקידום מכירות ללא הסכמתו.


דיי כבר עם כל השטויות שהולכות כאן...
ילדים קטנים שנשבע לכם אם הייתי בגיל שלכם הייתי מוריד לכם אחד אחד כאפה..
(כן ככה מנהל חברה בע"מ מדבר )
כי אני בטוח שכבר 20 איש יגיבו על ההודעה שלי ככה..
__________________
בברכה,
פרידמן אסף.
אקסייט תקשורת
[ נייד: 050-764-0009 ][ טלפון 073-7972444 ][ פקס 073-7972443 ] [ מייל admin@xsc.co.il ]
 
ישן 08-11-05, 10:03   # 8
חבר2
משתמש בעל גישה מוגבלת
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 36
הודעות: 725
שלח הודעה באמצעות ICO אל חבר2 שלח הודעה באמצעות MSN אל חבר2 Send a message via Skype™ to חבר2

חבר2 לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי SlipY
1. במידה ואתה ריסלר \ לקוח של ליאור הוא יכול לרשום אותו ברשימת ה"מאוחסנים"
כדי להראות אתרים שיושבים על השרת על מנת להציג את המהירות.

2. גם אם לא, אתה לא צריך לפרסם כאן הודעה אולי ליאור מאכסן להם אתר נוסף ? אולי הוא מאכסן להם מסד נתונים ?.

3. לא פירסמת כאן שום הוכחה, וזה גם לא התפקיד שלך לפרסם את זה.
אם למישהו מותר להתלונן כאן זה בעל האתר miranda-il שיכול לטעון שמשתמשים בשם של האתר שלו לקידום מכירות ללא הסכמתו.


דיי כבר עם כל השטויות שהולכות כאן...
ילדים קטנים שנשבע לכם אם הייתי בגיל שלכם הייתי מוריד לכם אחד אחד כאפה..
(כן ככה מנהל חברה בע"מ מדבר )
כי אני בטוח שכבר 20 איש יגיבו על ההודעה שלי ככה..
תעשה טובה תפסיק לבלבל בשכל
 
ישן 08-11-05, 10:34   # 9
SHeDoN
מנהל קהילה ומנהל כללי בדימוס
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: תל אביב
גיל: 34
הודעות: 5,740

SHeDoN לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי bug-host.net
תעשה טובה תפסיק לבלבל בשכל
תעשה לי אתה טובה "ותפסיק לבלבל לנו בשכל",

איי,
אתה רוצה לחלוק על דעתו, תחלוק, אני בטוח שלא יהיה לאף אחד בעיה עם זה,
הרגע לא חלקת, השתקת בנאדם והעלבת אותו, אתה רוצה שיתנהגו אלייך ככה?

למען האמת,
אחרי כול כך הסברים שהסבירו לך איך להיתנהג,
אתה פשוט חוצפן,
וכמו תמיד - נראה מה יש לאלון לומר על זה.
 
ישן 08-11-05, 08:20   # 10
בן.נ.
מתאורר / יצא בחוץ
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: Raanana
גיל: 37
הודעות: 1,859
שלח הודעה באמצעות ICO אל בן.נ. שלח הודעה באמצעות MSN אל בן.נ.

בן.נ. לא מחובר  

תראו מה קורה בנאדם שוכח לעדכן כולם חייבים לעשות דרמות ?? נו באמת ...*רובנו* עבר את כיתה א' !
 
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 04:22.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ