![]() |
ביקורת חריפה על Gaming-Serv לפחות ממה ששמעתי
אוקיי אז ככה ליפני כמה ימים פנה אליי ילד בשם זיו אפללו
הוא ביקש ליקנות שרת משחק אותו הזמן לא היה מקום בשרתים שלי אז פשוט אמרתי לו שאין לי מקום עד להודעה חדשה זיו הנל פנה לחברה בשם Gaming-Serv הוא קנה שם את השרת שלו ואחרי הקנייה פשוט קיבל את השרת ללא תמיכה בסיסית אפילו וגם סיסמא הרקון אשר הוא בחר אינה נכונה כרגע זיו נימצא במצב שהשרת שלו פתוח הוא לא מקבל תמיכה המנהל לא עונה לו והוא פשוט רואה את השרת שלו אבל בלי יכולת לישלוט עליוו ובלי יכולת לקבל תמיכה עלייה הוא שילם!! מנהל החברה אינו עונה לפאלפונים למרות שראיתי אותו כמה וכמה מגיב פה בהוסט זיו מתושכל אבא שלו כועס עליוו על זה שקנה תשרת "ועבדו" עלייו וזיו נימצא במצב שהוא אינו בוטח באיש אני החלטתי לעזור לו ולירשום פה תתגובה אם המנהלים ש החברה רואים את ההודעה הזו צור קשר עם זיו מהר: פלאפון 0528333665 הוא גם נתן את מיספר הבית אבל לא רציתי לפרסם בישביל שלא יתרידו אותו לא חסר פה אנשים כאלה אי סי קיו 192-477-657 כול המידע הנאמר הועתק מהשיחות שלי ושל זיו ולי אין ממש קשר לביקורת פשוט זיו אינו מבין בכול הפורומים וזה אז רשמתי תביקורת בישביל זיו שמחתי לעזור מקווה שיצא מזה משו :qqb007: :qqb008: |
יפה על היוזמה
|
לא חושב שאתה הבן אדם שצריך לרשום את זה ,אל תשכח שאתה חברה מתחרה
זיו מוזמן לרשום כאן את התגובה שלו על החברה.. ד"א אני כנראה מוכר ל Gaming-Serv שרת יעודי היום התקשרתי לשאל אותו משהו והוא ענה לי מיד , אז מוזר לי שאתה טוען שהוא לא עונה לך... |
ציטוט:
הוא יודע מי אתה ומה המספר שלך והוא יודע על מה הוא רוצה לדבר איתך, אבל לתמוך באנשים זה לא הצד החזק שלו הוא מקבל ת'כסף , ופשוט לא עושה ת'עבודה... , כאילו שאני יבין , קנית עיצוב פגז , דומיין ישראלי , עשית לך חברה ואתה לא עונה לא באיי סי קיו מסיגנ'ר ופלאפון, בהקשר לזה שרוצים תמיכה. מה שכן , גם לי לא ענית שרציתי לקנות שרת משחק..... , אבל הפסדת אבל לא חשוב. מה שכן אני חושב שכל מה שהבנאדם רשם הוא נכון...לא סתם הוא יגיד זאת , או שיש לו טיעון טוב לזה. אזז..... מה אני יגיד לך בהצלחה בנאדם.:cool: |
האמת היא שדיברת איתו לא מזמן,
עניין של חצי שעה. בכל אופן, אני לא חושב שאתה צריך לרשום את התגובה, מן הראוי שמי "שנידפק" ירשום את הביקורת ושהיא תיהיה הכי אמיתית שיש. |
ממש עצוב שקורים דברים כאלה, נקווה שלא יקרה עוד, [למרות שאני בטוח שיקרו]
|
ציטוט:
|
ציטוט:
ושלא עניתי לך? כי לא ממש הבנתי... |
ציטוט:
אתה לא נפגעת......אין לך שום זכות לתת פה ביקורות על סמך זה שמישהו בדוי סיפר לך מעשייה... |
ציטוט:
פשוט בושה. מנהל לא נותן תמיכה ללקוחות שלו.:qqb008: |
אתה מפיל חברה בגלל ששמעת עליה משהו רע?
אתה לא קשור, אם הלקוח ירצה, הוא יכתב.. למה עליך להתערב? :qqb009: |
ציטוט:
פשוט בושה. ועוד אנחנו לא יוכולים לדעת אם בעל החברה המציא את זה כדאי להרוס למתחרים שלו. זה כמו שאני עכשיו יפתח חברת איכסון ויכתוב ביקורת רעה על באג הוסט ויגיד שלקוח בשם מנחם אמר שאין תמיכה אצלכם. |
ציטוט:
|
לא הוגן שאתה המתחרה שלו רושם את זה .
|
לכול אלה שרשמו פה שביגלל שאני מיתחרה רשמתי תאמינו לי בייני לבינו אין בכלל תחרות
ואם אתם חשובים שהסיפור בדויי וכו בבקשה תקשרו לזיו תדברו איתו והוא גם לא בדה את הסיפור תאמין לי שמישו מיתקשר אלייך ושופך תלב כול יום במשך יומיים במשך 10 דקות כול פעם והוא שופך תלב ובוכה לך ואתה שומעה שהוא מאוכזב אז תאמין לי תקשר אליוו תדבר איתו ותיראה אם זה בדויי או לא |
פייי איזה חברה לא יפה!
|
טוב דבר ראשון
bug-host יפה שאתה נותן ביקורת אני שמח בשבילך ואתה לא ממש מעניין אותי אני יודע את הסיפור עם זיו הוא לא יודע להשתמש בשרת והיום לא יצא לי לדבר איתו ואני יחזיר לו את הכסף הוא מתקשר אלי בשעות לא יאומנות ומצטער לומר אין לי דרך לענות לו בשעות שאני ישן השרת שלו עבד מצויין בלי לאגים הוא קיבל את כל המודים שהוא צריך הכל אני הסברתי לו במשך 4 שעות להשתמש בסיסמא של הrcon וובמוד והוא לא הצליח אני לא אשם שבן אדם יש לו ידע 0 ממש אבל 0 וגם לא קולט איך להשתמש בסרבר בשביל זה יש החזר כספי ועוד דבר bug-host תתעסק בחברה שלך ובעניינים שלך המלצה חמה אליך. ועוד משהו מה אתם ישר קופצים לתת ביקורת מתוך 20 לקוחות יש לקוח אחד שלא מרוצה באשמת הלקוח, אני מחזיר לו עוד את הכסף אז כן אני אשם כרגיל נכון לתת ביקורת רעה שיחשבו שאתם טובים יותר אה bug-host בתודה, יוסי |
אה וסליחה על התגובה הכפולה הוא לא קיבל סיסמאת RCON נכונה
S!LencE עד לכך שהסיסמא נכונה ואני 4 שעות הסברתי לו מה לעשות והוא לא הצליח והייתה לו בעיה במחשב ששמתי לו את האדמין והסברתי לו איך להתחבר אות אותו איך וכתבתי לו באייסיקיו הוא לא הצליח וגם בפלאפון ניסיתי להסביר לו במשך 20 דקות שהיינו על הקו והוא לא הצליח אז היום יום אחד לא עניתי לו מה נעשה שנרדמתי וקמתי רק בלילה בשביל לקוח אחד שלא יודע אפסית להשתמש בסרבר אני יחזיר לו את הכסף זה לא שאני בא פה בקטע הוא שילם ואכל אותה יש לי עוד מספיק לקוחות ואני לא מתכוון להרוס תשם של החברה שלי |
ציטוט:
אתה בסדר גמור:qqb014: |
ציטוט:
כמו שאמרתי יום אחד שלא עניתי זה לא סוף העולם ונתתי לו תמיכה מעל ומעבר וגם אני שואל כל לקוח ולקוח שלי אם יש לו ידע בסיסי בסרבר וכמובן שאדון זיו הנכבד ענה לי בחיוב ושהגענו למצב שאני מרים לו את הסרבר הוא האשים רק אותי שהסרבר לא טוב ולא טוב הוא אמר תריץ חדש והרצתי לו והבאתי לו סיסמא שעבדה לי ולעוד בן אדם בוודאות של מאה אחוז וגם שמתי לו אדמינים באדמין מוד שעבדו לי ב100 אחוז ולעוד מישהו, עכשיו גם אם לי עבד ולו לא עבד אני צריך להסביר לו וכן הסברתי לו במשך 4 שעות איך להתחבר והוא אמר בסדר וגם הבאתי לו מדריכים מדוייקים עם תמונות והוא לא הצליח ובאותו יום הוא לא יודע הוא לא דיבר איתי כל היום הוא שיחק בסרבר עכשיו היום לא עניתי מכיווין שישנתי כל הצהריים אני גם בהחלט ידבר עם זיו :) לילה טוב לכל המקניטים וגם באג-הוסט ישר רץ לכתוב ביקורת כדי שיהיה לי שם רע וממש לא מדאגה ללקוח שתדעו את זה מראש |
אני מקווה שיהיה לך רק בהצלחה בהמשך.
ולהבא אנשים , לפני שאתם רצים להוציא דברים החוצה תדברו לפני עם מנהל החברה. עם הייתי מנהל הייתי נועל :D |
צריך לנעול כי הביקורת של BUG-HOST זה לא ביקורת ..
זה בגלל שהוא "שמע מעשייה על שירות לא טוב" .. מכיר את הילדים האלה שלא יודעים להשתמש בשרת .. אני כבר מראש מוותר ומחזיר ת'כסף .. חבל על העצבים שלי ועל הזמן של שתינו . בכל אופן אנית ומך ב Gaming-Serv ומקווה גם שיבצעו את ההחזר הכספי , לטובתם . פשוט דפוק שכבר 3 עמודים ואף מנהל לא הגיב פה או נעל את ההודעה .. פשוט בושה .. |
ציטוט:
לא רוצה להתערב , זה גם לא קשור לנושא , אני בטוח שהלקוח לא ידע להשתמש בשרת שלו , גם לי זה קרה , אני פשוט נסעתי אליו הביתה להסביר לו. ( לקוח אחר לא קשור) בכל מקרה לא אהבתי דבר אחד שאמרת ואני מצטט - "שלא מרוצה באשמת הלקוח". אני לא מכיר אותך וזה לא משהו אישי אבל אני כועס שאומרים כאלה דברים , כי אחרי הכל - הלקוח תמיד צודק! ובטח שהלקוח לא אשם! אני מקווה שלא נצטרך לראות כאלה פוסטים כאן בכלל ! ואני מקווה שבאמת אמרת את זה כי היית לחוץ מהעניין שרושמים עליך ביקורת לא טובה כלכך. גם אני הייתי מתעצבן אם הייתי רואה מתחרה שלי רושם עלי ביקורת. שיהיה לך יום טוב ואני מקווה שיעבור בשלום ;) |
אני ממש לא מתעצבן
ולא אמרתי שהלקוח אשם אני אמרתי שאני לא אשם על ידיעה אפסית של הלקוח כן ותקנו אותי אם אני אמור להיות אשם שמישהו לא יודע משהו? אני חושב שני דברים שבאג-הוסט דוחף תאף שלו למקומות שהוא יתחרט שהוא דחף תאף שלו בשביל לקוח הלקוח לא יודע שום דבר מצטער לומר גם אחרי שאני מסביר לו במשך 4 שעות שלמות איך להשתמש הוא לא מצליח יש אצלנו החזר כספי עד 24 שעות עברו אומנם 48 שעותא בל אני 24 שעות לא הייתי אז אני יתן לו אפשרות להחליט מה הוא רוצה לעשות לילה טוב. |
סבבה לפי מה שזיו אמר אמרתי לו שאם אתה לא תענה במשך 48 שעות אני יכתוב תביקורת
כמובן שלא עניתה לו לפלא במשך 48 שעות זיו עוד היתקשר לכול מיני אנשים אחרים שסיפרו לו שאתה נוכל וכו ויש לך הרבה פאלפוןנים ואתה מחליף זיו פשוט חשב זהו והוא לא יראה לא כסף ולא סרבר והיה מעוד עצבני הוא ואבא שלו אני רשמתי תהודעה בישביל דבר אחד! שהעיניינים יתחילו לזוז שזיו יקבל מה שמגיע לו ואני מקווה שהוא יקבל |
תפסיק אם השקרים אני ממליץ לך
יש לי פלאפון אחד ושוב אל תתערב בדברים שלא קשורים אליך ואתה לא יודע זה לא יביא לך לקוחות זה רק עושה לך שם רע תפסיק להכפיש את השם של החברה וד"א לא עניתי לו 24 שעות הוא קנה את הסרבר רק לפני 48 שעות עוד שקרים שאתה ממציא מקווה שיתנו לך אזהרה גם |
טוב.. הנושא נראה לי כבר כנושא שהתמצה ונסגר.
האשכול ננעל. -אלון. |
כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 18:29. |
מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ