ציטוט:
נכתב במקור על ידי FreshServ.Net
לקוחות עספק פראשסרב שלום,
היום הוסיפו בשעה טובה את ההארדיסק והתוספות שכולנו ציפינו להם (ישפרו עומס, מהירות, עמידות וכו').
נכון לכרגע, יש בעיה מסויימת עם ההגדרות וכרגע הטכנאים שלנו בודקים העניין.
זו ההודעה שכולם קיבלו בתוכנות המסרים.
(בין היתר, לפי הידוע לי תפוצו הלקוחות).
נוסף לכך בן (ישראלסרב), אבי (לומ) יכולים להעיד כמה אנחנו עושים בשביל הלקוחות ובמיוחד כרגע לתיקון הבעיה.
(אני מניח שגיא יענה לכל אחד שיש לו בעיה/טענה במייל admin at freshserv.net).
|
אולי צריך להודיע הודעה חשובה כזאת בטלפון? מי מודיע הודעות בעלות חשיבות שכזאת בתוכנת מסרים? ממש לא רציני.
ואכן צודק יש בעיות בכל עסק יש בעיות שרתים זה לא בן אנוש ויש בעיות שבהם אפשר לטפל אך צריך להודיע אם אתה ידעת שיש בעיה תודיע זו בעיה שאתם יזמתם להחלפת רכיבים לא ?
אני לא בא לתקוף אותך גיא רק להביא לך הצעה לעתיד
כולנו אנשים וכולנו טועים... שיהיא בהצלחה מקווה שעכשיו הכל הסתדר ...