|
![]() |
# 1 |
אחראי פורום
|
לקוחות עספק פראשסרב שלום,
היום הוסיפו בשעה טובה את ההארדיסק והתוספות שכולנו ציפינו להם (ישפרו עומס, מהירות, עמידות וכו'). נכון לכרגע, יש בעיה מסויימת עם ההגדרות וכרגע הטכנאים שלנו בודקים העניין. זו ההודעה שכולם קיבלו בתוכנות המסרים. (בין היתר, לפי הידוע לי תפוצו הלקוחות). נוסף לכך בן (ישראלסרב), אבי (לומ) יכולים להעיד כמה אנחנו עושים בשביל הלקוחות ובמיוחד כרגע לתיקון הבעיה. (אני מניח שגיא יענה לכל אחד שיש לו בעיה/טענה במייל admin at freshserv.net).
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
![]() |
# 2 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
ואכן צודק יש בעיות בכל עסק יש בעיות שרתים זה לא בן אנוש ויש בעיות שבהם אפשר לטפל אך צריך להודיע אם אתה ידעת שיש בעיה תודיע זו בעיה שאתם יזמתם להחלפת רכיבים לא ? אני לא בא לתקוף אותך גיא רק להביא לך הצעה לעתיד ![]() כולנו אנשים וכולנו טועים... שיהיא בהצלחה מקווה שעכשיו הכל הסתדר ...
__________________
![]() |
|
![]() |
# 3 | |
אחראי פורום
|
ציטוט:
אז זהו, ההחלפה התבצעה היום בבוקר (שעות הבוקר המוקדמות במיוחד) ועל כך הלקוחות קיבלו הודעה מראש כאשר נבדק שכל אחד קיבל. מה שיש כרגע זו תקלה (לא משהו צפוי מראש). (פותח האשכול - לפי מה שהבנתי מגיא בטלפון אתם עדיין לא שילמתם, אתם לא לקוחות נכון לכרגע אבל חפיף).
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|