ציטוט:
מצטרף לשאלה!!!
גיא,אמרתם שהודעתם לכולם לפני החלפת הHD אני לא קיבלתי שום הודעה כזאת לא בטלפון ולא במייל.
|
הודעה נשלחה לכולם במייל/איסיקיו/מסנג'ר.
למה לא בטלפון? על פעולה שמתבצעת בשעה 7 בבוקר שהתרחשה כמה דקות אני לא חושב שצריך להודיע בטלפון, אם טעיתי אדע להבא.
ציטוט:
אז למה הם מחויבים? למה משלמים להם כסף?
אני לדוגמא משלם על זה שהשרת יעבוד תמיד אז אם אתם לא עומדים בזה אתם בבעיה(אני לא מאוחסן אצל פרש סרב אני מדבר בכלליות),אז אם על זה אני משלם כסף אז זה לא אמור לעניין אותי שאין גיבוי.
|
היי,
משלמים לי(לעסק) אך ורק על אכסון האתר ותפעולו ברשת, לא מעבר לכך.
נכון, יש כרגע ליקוי בשירות מאחר והאכסון לא פעיל ועוד היום יעלה שרת חלופי על אותו האיפי על מנת למנוע עדכוני DNS (אותו שרת חלופי היה אופציה לכל הלקוחות גם מלפני יומיים).
וכמובן, אם יש בעיה, ליקוי בשירות? מפצים את הלקוח כמו כל עסק/חברה כיום.
כן, טענתי כי הלקוחות יקבלו פיצוי.
אציין, אני מספק אך ורק שירותי אכסון אתר/קבצים/תוכן על שרת שבאמצעותו תהיה נגישות לרשת בפס רוחב רחב מאשר בבתים.
בין היתר, אני אף פעם לא התחייבתי למתן הגיבויים...אני טענתי כי מתבצעים מידי יום יום גיבויים על השרת וזאת כדי לעזור לנוחיות הלקוח, הוא מחובתו להוריד הגיבוי למחשבו הפרטי במידה ורוצה לשמור על קבציו.
המשך יום נעים ושבוע טוב.
עריכה: אציין דבר אחד חשוב -
אל תדאגו, אנחנו לא מתקפלים, לא בורחים ולא נסגרים.