|
![]() |
# 1 | ||
אחראי פורום
|
ציטוט:
למה לא בטלפון? על פעולה שמתבצעת בשעה 7 בבוקר שהתרחשה כמה דקות אני לא חושב שצריך להודיע בטלפון, אם טעיתי אדע להבא. ציטוט:
משלמים לי(לעסק) אך ורק על אכסון האתר ותפעולו ברשת, לא מעבר לכך. נכון, יש כרגע ליקוי בשירות מאחר והאכסון לא פעיל ועוד היום יעלה שרת חלופי על אותו האיפי על מנת למנוע עדכוני DNS (אותו שרת חלופי היה אופציה לכל הלקוחות גם מלפני יומיים). וכמובן, אם יש בעיה, ליקוי בשירות? מפצים את הלקוח כמו כל עסק/חברה כיום. כן, טענתי כי הלקוחות יקבלו פיצוי. אציין, אני מספק אך ורק שירותי אכסון אתר/קבצים/תוכן על שרת שבאמצעותו תהיה נגישות לרשת בפס רוחב רחב מאשר בבתים. בין היתר, אני אף פעם לא התחייבתי למתן הגיבויים...אני טענתי כי מתבצעים מידי יום יום גיבויים על השרת וזאת כדי לעזור לנוחיות הלקוח, הוא מחובתו להוריד הגיבוי למחשבו הפרטי במידה ורוצה לשמור על קבציו. המשך יום נעים ושבוע טוב. עריכה: אציין דבר אחד חשוב - אל תדאגו, אנחנו לא מתקפלים, לא בורחים ולא נסגרים.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. Last edited by FreshServ.Net; 01-03-07 at 22:05.. |
||
![]() |
# 2 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
![]()
__________________
![]() |
|
![]() |
# 3 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
בכל מקרה אני מקווה שזה יחזור לעבוד מהר. בהצלחה ותודה רבה! |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|