הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ביקורות והמלצות > ארכיון

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 01-03-07, 22:02   # 1
FreshServ.Net
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,539
שלח הודעה באמצעות ICO אל FreshServ.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל FreshServ.Net Send a message via Skype™ to FreshServ.Net

FreshServ.Net לא מחובר  

ציטוט:
מצטרף לשאלה!!!
גיא,אמרתם שהודעתם לכולם לפני החלפת הHD אני לא קיבלתי שום הודעה כזאת לא בטלפון ולא במייל.
הודעה נשלחה לכולם במייל/איסיקיו/מסנג'ר.
למה לא בטלפון? על פעולה שמתבצעת בשעה 7 בבוקר שהתרחשה כמה דקות אני לא חושב שצריך להודיע בטלפון, אם טעיתי אדע להבא.

ציטוט:
אז למה הם מחויבים? למה משלמים להם כסף?
אני לדוגמא משלם על זה שהשרת יעבוד תמיד אז אם אתם לא עומדים בזה אתם בבעיה(אני לא מאוחסן אצל פרש סרב אני מדבר בכלליות),אז אם על זה אני משלם כסף אז זה לא אמור לעניין אותי שאין גיבוי.
היי,
משלמים לי(לעסק) אך ורק על אכסון האתר ותפעולו ברשת, לא מעבר לכך.
נכון, יש כרגע ליקוי בשירות מאחר והאכסון לא פעיל ועוד היום יעלה שרת חלופי על אותו האיפי על מנת למנוע עדכוני DNS (אותו שרת חלופי היה אופציה לכל הלקוחות גם מלפני יומיים).
וכמובן, אם יש בעיה, ליקוי בשירות? מפצים את הלקוח כמו כל עסק/חברה כיום.
כן, טענתי כי הלקוחות יקבלו פיצוי.
אציין, אני מספק אך ורק שירותי אכסון אתר/קבצים/תוכן על שרת שבאמצעותו תהיה נגישות לרשת בפס רוחב רחב מאשר בבתים.

בין היתר, אני אף פעם לא התחייבתי למתן הגיבויים...אני טענתי כי מתבצעים מידי יום יום גיבויים על השרת וזאת כדי לעזור לנוחיות הלקוח, הוא מחובתו להוריד הגיבוי למחשבו הפרטי במידה ורוצה לשמור על קבציו.

המשך יום נעים ושבוע טוב.

עריכה: אציין דבר אחד חשוב -
אל תדאגו, אנחנו לא מתקפלים, לא בורחים ולא נסגרים.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר.


אי-מייל: admin at freshserv.net.

Last edited by FreshServ.Net; 01-03-07 at 22:05..
 
ישן 01-03-07, 22:15   # 2
MoshikB
הוסטסניון
 
MoshikB's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: Israel
הודעות: 3,200
שלח הודעה באמצעות ICO אל MoshikB Send a message via Skype™ to MoshikB

MoshikB לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי FreshServ.Net צפה בהודעה
עריכה: אציין דבר אחד חשוב -
]אל תדאגו, אנחנו לא מתקפלים, לא בורחים ולא נסגרים.
כל הכבוד גיא.. זה מה שחשוב, שיהיה לך בהצלחה רבה.. ואם תצטרך עזרה פנה אליי בכיף
__________________
 
ישן 02-03-07, 03:01   # 3
שאולי
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2005
הודעות: 507

שאולי לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי FreshServ.Net צפה בהודעה
הודעה נשלחה לכולם במייל/איסיקיו/מסנג'ר.
למה לא בטלפון? על פעולה שמתבצעת בשעה 7 בבוקר שהתרחשה כמה דקות אני לא חושב שצריך להודיע בטלפון, אם טעיתי אדע להבא.
אל תדאגו, אנחנו לא מתקפלים, לא בורחים ולא נסגרים.
הבעיה היא שלא קבלתי על כך הודעה גם בתוכנות המסרים.
בכל מקרה אני מקווה שזה יחזור לעבוד מהר.
בהצלחה ותודה רבה!
 
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 20:39.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ