ציטוט:
נכתב במקור על ידי DragonRanger
זה דבר ראשון...! אין עוררין.
אבל מה שווה לך (בתור מנהל עסק ולאו דווקא הוסטינג) תומך טכני עם לב זהב ותובנה שמיימית,
אך כשלקוח שואל "איך מתחברים לפאנל ניהול?" שלא יכתוב לו,
"עם שם וסיסמא".
בנאדם תמיד חשוב, אך עדיין אתה צריך גם תומך טכני.
|
אם הייתה מוצבת בפני דילמה - "לקחת תומך בלי כל ידע, אך בן אדם, או לקחת בן אדם גאון מבחינת ידע, אך לא בן אדם (הכוונה מבחינת אישיות)".
התשובה שלי? לקחת את התומך שיודע להיות בן אדם. מדוע? ידע אפשר ללמד ולרכוש בקלות, אך להיות בן אדם זה קשה מאוד.
המשך ערב נעים

.