View Single Post
ישן 27-12-07, 13:45   # 39
Jonathan
Winner
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Aug 2007
מיקום: חיפה
הודעות: 561

Jonathan לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי oryrm19 צפה בהודעה
אמרת נכון, "אם פונים אל הקהל הנכון".
שאתה מחלק כרטיסי ביקור, אתה לא יכול לדעת מי הקהל שאתה מחלק לו.
אפילו אם השכונה חדשה, ויש בה זוגות צעירים, הסיכוי שתקלע לבית עם ילדים בגיל 10-15 (ניקח את הגילאים הללו כגילאים שבהם מקשיבים לרדיו-אינטרנט) הוא 50% לדוגמא?
אז כבר נשארנו עם 8000 כרטיסים רלוונטים.
מתוך האנשים הרלוונטים, לא כולם יכנסו לאתר, ואני מניח שלא יותר מ-1000 אנשים מתוכם יקחו יוזמה ויכנסו לאתר. ולא בגלל שזה אתר רדיו, אלא בגלל שצריך ללכת למחשב ולהקליד, וכמה שזה נ שמע טיפשי, זה דיי נכון אם תחשוב על זה.

אני לא יודע כמה עולה פרסום בעיתון איזורי (לדוגמא: "גל-גפן" או "שקמה" למי למכיר, עיתונים מאוד גדולים), אבל אני חושב שפרסום שם, יכול להיות יותר יעיל כי הוא מוצג מול הרבה יותר אנשים, ואולי הפרסומת פחות בולטת, אבל עיתון אתה לא זורק לפח כל כך מהר.
הוא חילק במשחק של ביט"ר פרסומות לרדיו של מוזיקה מזרחית , זה מעניין 99% מהאנשים שם .