הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > עיצוב גראפי, תכנות על כל שפותיו וקידום ושיווק אתרים > קידום ושיווק אתרים

   
|!|

סגור את ההודעה
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 27-12-07, 07:27   # 1
oryrm19
חבר בקהילה
 
oryrm19's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2006
מיקום: ראשון לציון
הודעות: 230
שלח הודעה באמצעות ICO אל oryrm19 שלח הודעה באמצעות MSN אל oryrm19

oryrm19 לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי beng צפה בהודעה
אני חייב לחלוק על דעתך ,
אם פונים לקהל הנכון אז נושא האתר כמעט ולא משנה, השאלה היא איפה הוא מחלק את הכרטיסים ואני מאמין שאם מחלקים נכון ועושים כרטיסים מגניבים שאנשים ירצו להחזיק לא רק המחזיקים יכנסו לאתר אלא גם החברים שלהם שמצאו במקרה את הכרטיס במגירה שלהם (סתם דוגמא להשתלשלות העניינים), אני חושב שפרסום כזה כמעט ולא נגמר וזאת השקעה מעולה!

כל הכבוד, בהצלחה. ופרסם סטטיסטיקות אני אשמח גם לראות איך זה הולך
אמרת נכון, "אם פונים אל הקהל הנכון".
שאתה מחלק כרטיסי ביקור, אתה לא יכול לדעת מי הקהל שאתה מחלק לו.
אפילו אם השכונה חדשה, ויש בה זוגות צעירים, הסיכוי שתקלע לבית עם ילדים בגיל 10-15 (ניקח את הגילאים הללו כגילאים שבהם מקשיבים לרדיו-אינטרנט) הוא 50% לדוגמא?
אז כבר נשארנו עם 8000 כרטיסים רלוונטים.
מתוך האנשים הרלוונטים, לא כולם יכנסו לאתר, ואני מניח שלא יותר מ-1000 אנשים מתוכם יקחו יוזמה ויכנסו לאתר. ולא בגלל שזה אתר רדיו, אלא בגלל שצריך ללכת למחשב ולהקליד, וכמה שזה נ שמע טיפשי, זה דיי נכון אם תחשוב על זה.

אני לא יודע כמה עולה פרסום בעיתון איזורי (לדוגמא: "גל-גפן" או "שקמה" למי למכיר, עיתונים מאוד גדולים), אבל אני חושב שפרסום שם, יכול להיות יותר יעיל כי הוא מוצג מול הרבה יותר אנשים, ואולי הפרסומת פחות בולטת, אבל עיתון אתה לא זורק לפח כל כך מהר.
 
ישן 27-12-07, 13:45   # 2
Jonathan
Winner
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Aug 2007
מיקום: חיפה
הודעות: 561

Jonathan לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי oryrm19 צפה בהודעה
אמרת נכון, "אם פונים אל הקהל הנכון".
שאתה מחלק כרטיסי ביקור, אתה לא יכול לדעת מי הקהל שאתה מחלק לו.
אפילו אם השכונה חדשה, ויש בה זוגות צעירים, הסיכוי שתקלע לבית עם ילדים בגיל 10-15 (ניקח את הגילאים הללו כגילאים שבהם מקשיבים לרדיו-אינטרנט) הוא 50% לדוגמא?
אז כבר נשארנו עם 8000 כרטיסים רלוונטים.
מתוך האנשים הרלוונטים, לא כולם יכנסו לאתר, ואני מניח שלא יותר מ-1000 אנשים מתוכם יקחו יוזמה ויכנסו לאתר. ולא בגלל שזה אתר רדיו, אלא בגלל שצריך ללכת למחשב ולהקליד, וכמה שזה נ שמע טיפשי, זה דיי נכון אם תחשוב על זה.

אני לא יודע כמה עולה פרסום בעיתון איזורי (לדוגמא: "גל-גפן" או "שקמה" למי למכיר, עיתונים מאוד גדולים), אבל אני חושב שפרסום שם, יכול להיות יותר יעיל כי הוא מוצג מול הרבה יותר אנשים, ואולי הפרסומת פחות בולטת, אבל עיתון אתה לא זורק לפח כל כך מהר.
הוא חילק במשחק של ביט"ר פרסומות לרדיו של מוזיקה מזרחית , זה מעניין 99% מהאנשים שם .
 
סגור את ההודעה

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 17:41.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ