View Single Post
ישן 05-03-09, 08:12   # 10
Scolpy
עסק רשום [?]
 
Scolpy's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רמת גן
הודעות: 520
Send a message via Skype™ to Scolpy

Scolpy לא מחובר  

ציטוט:
יש כאן מספר בעיות בהודעה שלך!
הראשונה היא שלא אתה התקשרת אליי לאחר קבלת המייל אני התקשרתי אליך תרם שליחת המייל !
אני התכוונתי שהתקשרתי אלייך אחרי שבר אמר לי שזה מה שהולך להיות.
לפני הדוא"ל ששלחת.

רק אחרי ששלחת, התקשרת - על זה אין עוררין!

נתחיל בכמה שורות:
ציטוט:
יונתן יכול להעיד שקיבל תמיכה תכנית שהוא בעצמו אמר שזה לא במסגרת התמיכה הרגילה עשינו לו עידכונים קינפוגים ומה לא (וללא תשלום נוסף) ?!
יותר מיזה כמו שראיתם יונתן קיבל על כל שעה נפילה יום שלם פיצוי ! וחוץ מהחלפת ההארדיסקים שהוא ידע עליה מראש לא הייתה שום נפילה !

נכון, קיבלתי תמיכה שלא במסגרת התמיכה.
קינפוג חינם של הAPF, התקנת מודל, עדכון DA וPHP(שאגב, בגלל שהרישיון הוא שלהם ולא רשום עליי, גם אם הייתי רוצה לעדכן בעצמי, לא הייתי יכול. הוא מנוטרל לעדכון אוטומטי. לכן הם מחוייבים לעדכן את הפאנל).
אבל!
המודל בסוף לא הותקן, הקינפוג של הפיירול לא ממש עזר(הוא המשיך לחסום עדיין אנשים), והPHP עודכן רק אתמול(אחרי כמה ימים שפשוט התחננתי שיעדכן) - וזה היה פשוט להריץ סקריפט של שורה אחת(שאם הייתי יודע הייתי מריץ).
ובטח אתם שואלים את עצמם גם אם הם לא עשו את זה כמו שצריך, הם חייבים לי משהו?
הו, ובכן, זה לא ש"סתם" בא לי פתאום משהו מהם בחינם. ממש לא.
זה בגלל כמה דברים(כמו שפתאום האתרים שלי לא פועלים, כשאני שואל למה, הם אומרים לי "שגנבו" להם את הIP ושהם מחליפים לי לIP חדש. דבר יקר שעלה לי במעל לחצי יום).
כמו כן, קבעתי אז עם הוד לגביי כמה בעיות שהיו בשרת, שהם יבואו לקראתי כמו שבאתי לקראתם(ברוח הדברים).
נוסף, זה היה מין "צ'יפור" על זה שהבאתי לקוח(שעליו אספר בהמשך).

נקטס -

ציטוט:
חבל לי שזה הרושם שיתקבל על החברה
פתאום הוא שוכח את כל התמיכה התכנית
פתאום הוא שוכח את המחיר שעשיתי במיוחד בשבילו כי הוא אמר לי כמה קשה לו לשלם!
פתאום הוא שוכח שהוא היה מתקשר אליי שעות והייתי מסיע לו גם בנושאים אשר לא קשורים לשרת!

חוץ מהתקיעות שנגרמו בגלל קינפוג כושל שלו!
והחלפת ההארדדיסק!
היה לו חודש מדהים
מעבר לכך שמגיע לו עוד פיצוי יותר מחצי חודש !!!
אני לא ממש קורא לזה תמיכה טכנית.
בר הוא בנאדם זהב, אבל עדיין הוא בסה"כ הכל בנאדם אחד.
וזה גורם לכך שלפעמים שאני מתקשר אליו הוא לא תמיד יכול לתמוך(כשהוא לא יכול הוא בכלל לא בבית) - וזה אומר שהרבה פעמים הייתי צריך לחכות שהוא יחזור בכדי שיעשה ריסטרט לVPS.
ובמקרה האחרון, יריץ את השרתים לאחר שהחליפו הארד דיסק(הייתי צריך לחכות כמה שעות עד שהוא יחזור)


המחיר טוב מאוד - בזה אני לא אשקר בכלל!
אני שמח שאתה יכול לדבר מעבר לשאלות לגביי השרת. אבל גם אתה דיברת איתי(אז, על המבוק ועל הקלפים, שזה שאלות שבכלל לא קשורות לשרת).

באת לקראתי כמה שיכולת בעניין המחיר, ועל זה אין מה להתווכח(אז אם מישהו מעוניין במחיר אטרקטיבי שייעבור מידית להוד).
אבל בשורה התחתונה המחיר לא שווה כשיש את הבעיות האלו.


ציטוט:
אני לא רואה כאן מקום לשום תלונה
בגלל שהיה מספר שעות נפילה שהוא ידע עליה מראש הוא מחליט לבוא ולרשום ביקורת הוא אפילו לא סיים את החודש בחבילה שלו
עכשיו מה שמצחיק אותי זה כמה הם מזלזלים בעצמם כי מספר ימים לפני הנפילה יונתן אמר לי כמה שהוא מרוצה אמר שהוא ימלץ עליי לחברים שלו (ובאמת כך היה הוא הביא איתו עוד לקוחה של שרת vps )
הוא אפילו אמר לי שבסוף החודש הוא ירשום המלצה בהוסטס

מספר שעות.
לא יום שלם.
זה לא משנה, עוד כמה ימים זה חודש וזה מה שמשנה כרגע.
מי קבע שצריך לסיים חודש?
אני מסכים שלפחות שבועיים, בכדי לקבל מדגם תקין של השרת.
אבל חודש וודאי לא!

את ההמצלה בהוסטס אמרתי בהתחלה, כשעוד עשית עליי רושם טוב.
המצלתי לחבר שלי(אמיר - Bernoli) שירכוש VPS מהוד, מכיוון שבהתחלה לא היו הרבה בעיות.
ובר והוד עזרו לי הרבה(בקינפוג הראשי - שמקבלים בחינם).
אבל אח"כ התחלתי להרהר לגביי זה שעוד לא עונה לא, מכחיש נפילות בשרת וכד'.

הבאתי לקוחה נכון, וזה לא היה ממש בגלל השרת. אלא בגלל המחיר(הם התאחסנו בחברה אחרת ששם קיבלו הקצת ראם קטנה מאוד וזה היה ממש דרוש להם. אז המלצתי על הוד - עם המחירים הנמוכים).
בסופו של דבר הם ממש התעצבנו(אלה כמה אנשים).
אני אשאל אותם האם הם מרשים לי לפרסם את המיילים ששלחו לי עם בעיות שונות בשרת.


ציטוט:
ושוב חשוב להדגיש שעל כל בעיית החלפת ההארדיסקים יונתן מקבל פיצוי של למעלה מ 20 יום !!!
למה אתה לא יכול לכתוב שאני מקבל 24 ימי פיצוי?
הרי לפי חישב פשוט. 24 שעות = 24 ימים.
זה בגלל שאתה עדיין לא עובד לפי מה שקבענו ואני לא אקבל את ה4 ימים האלו.

ציטוט:
ובנוגע לחוסר הזמינות שלי באותו יום
מין הסתם כאשר אנחנו עסוקים בהחלפת הארדיסקים קשה ומסובך יותר לענות לטלפונים!
הבעיה הייתה כאשר עניתי ליונתן הוא התחיל לצעוק וזה הגיע לשיחות שלא מובילות לשום דבר
הודענו לו שאנחנו עושים את כל מעמץ אפשרי אבל כנראה שזה לא הספיק לו !
בשעה 6:40 בבוקר הוא התקשר אליי ועניתי לו!
אני לא רואה שום בעיה בתמיכה או בשירות הוא רצה לשמוע זמנים שלי לא היה אפשרות להתחייב בהם לא התחייבתי על שום דקה או על שום שעה !

השורה הזאת:
בשעה 6:40 בבוקר הוא התקשר אליי ועניתי לו!

ממש עצבנה אותי!
אתה יכול לספר למה ענית לי בשעה כזו?
למה?!

אני אספר.
אתה ענית לי כי ידעת שלא קיימת את ההבטחה ורצית להשתיק אותי עד הצהריים(ההבטחה היא שהשרת היה אמור להיות עד 24:00 של היום הקודם - דבר שבסוף לא קרה).

ציטוט:
ולמי מיכם שירצה אני מוכן להוציא פירוט שיחות שלי עם יונתן של כל החודש ותיראו כמה הוא היתקשר וכמה עזרתי לו !
כל ההודעה הזו נכתבת כאשר הוא עוד לא סיים את החודש שלו !
וכל התלונה לגבי יום אחד בלבד !
אני מוכן להוציא גם פירוט שיחות של כמה פעמים שהתקשרתי אלייך ואתה לא ענית.
זה לגביי הכל ביחד.


ציטוט:
לגבי הפיצוי שיונתן רצה לסכם איתי אמרתי לו מספר פעמים שאני לא יכול כרגע ושאני חייב לזוז הוא התעקש
הוא רצה שאני יתן לו פיצוי בלי ליראות את תוצאות ה down time מהחווה ואני יתבסס רק על התוצאות שהוא הביא מאתר שאני לא יודע עד כמה הוא אמין!
זה לא היה בידיוק ככה.
היית יכול לראות, אבל לא רצית.
רצית ל"סחוב" איתי עד סוף החודש ואז כבר לנסות לצאת בלי פיצויים.

אגב, האתר הזה:
http://www.siteuptime.com/

לא שיקר לי בזמן האחרון(וגם באותו יום, שהשרת נפל ב15:10 לקוחות הודיעו לי שהוא נפל, ולאחר 10 דק'[15:20] קיבלתי הודעה שהוא באמת נפל)




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

שורה תחתונה;
מי שמכיר אותי יודע שאני לא בנאדם ש"אין לו חיים" ומחפש רק להזיק לאנשים.
ממש לא!
אבל כשזה מגיע לדבר שאני משלם כסף בשביל לקבל מוצר - ואז לא רק שאני משלם עליו אני גם יוצא מופסד ממנו - זה באמת דבר שאני לא אעבור עליו בשתיקה.


לגביי הלקוחה.
הפניתי לפה את גלעד(שותף שלה, היא כרגע בחו"ל).
הוא יגיב ונראה את תשובתו.

אם תרצו שאני אפנה לקוחות שמתאסנים בVPS שלי - אשמח להפנות בכדי שתראו שאני לא משקר.



שיהיה לכם המשך יום טוב
__________________
יונתן -
מחלקת מכירות - sales [at] scolpy.net
מחלקת תמיכה - support [at] scolpy.net

בניית אתרי וורדפרס | אחסון אתרים | מערכת לקוחות


  Reply With Quote