|
![]() |
# 1 | ||||||||
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
לפני הדוא"ל ששלחת. רק אחרי ששלחת, התקשרת - על זה אין עוררין! נתחיל בכמה שורות: ציטוט:
נכון, קיבלתי תמיכה שלא במסגרת התמיכה. קינפוג חינם של הAPF, התקנת מודל, עדכון DA וPHP(שאגב, בגלל שהרישיון הוא שלהם ולא רשום עליי, גם אם הייתי רוצה לעדכן בעצמי, לא הייתי יכול. הוא מנוטרל לעדכון אוטומטי. לכן הם מחוייבים לעדכן את הפאנל). אבל! המודל בסוף לא הותקן, הקינפוג של הפיירול לא ממש עזר(הוא המשיך לחסום עדיין אנשים), והPHP עודכן רק אתמול(אחרי כמה ימים שפשוט התחננתי שיעדכן) - וזה היה פשוט להריץ סקריפט של שורה אחת(שאם הייתי יודע הייתי מריץ). ובטח אתם שואלים את עצמם גם אם הם לא עשו את זה כמו שצריך, הם חייבים לי משהו? הו, ובכן, זה לא ש"סתם" בא לי פתאום משהו מהם בחינם. ממש לא. זה בגלל כמה דברים(כמו שפתאום האתרים שלי לא פועלים, כשאני שואל למה, הם אומרים לי "שגנבו" להם את הIP ושהם מחליפים לי לIP חדש. דבר יקר שעלה לי במעל לחצי יום). כמו כן, קבעתי אז עם הוד לגביי כמה בעיות שהיו בשרת, שהם יבואו לקראתי כמו שבאתי לקראתם(ברוח הדברים). נוסף, זה היה מין "צ'יפור" על זה שהבאתי לקוח(שעליו אספר בהמשך). נקטס - ציטוט:
בר הוא בנאדם זהב, אבל עדיין הוא בסה"כ הכל בנאדם אחד. וזה גורם לכך שלפעמים שאני מתקשר אליו הוא לא תמיד יכול לתמוך(כשהוא לא יכול הוא בכלל לא בבית) - וזה אומר שהרבה פעמים הייתי צריך לחכות שהוא יחזור בכדי שיעשה ריסטרט לVPS. ובמקרה האחרון, יריץ את השרתים לאחר שהחליפו הארד דיסק(הייתי צריך לחכות כמה שעות עד שהוא יחזור) המחיר טוב מאוד - בזה אני לא אשקר בכלל! אני שמח שאתה יכול לדבר מעבר לשאלות לגביי השרת. אבל גם אתה דיברת איתי(אז, על המבוק ועל הקלפים, שזה שאלות שבכלל לא קשורות לשרת). באת לקראתי כמה שיכולת בעניין המחיר, ועל זה אין מה להתווכח(אז אם מישהו מעוניין במחיר אטרקטיבי שייעבור מידית להוד). אבל בשורה התחתונה המחיר לא שווה כשיש את הבעיות האלו. ציטוט:
מספר שעות. לא יום שלם. זה לא משנה, עוד כמה ימים זה חודש וזה מה שמשנה כרגע. מי קבע שצריך לסיים חודש? אני מסכים שלפחות שבועיים, בכדי לקבל מדגם תקין של השרת. אבל חודש וודאי לא! את ההמצלה בהוסטס אמרתי בהתחלה, כשעוד עשית עליי רושם טוב. המצלתי לחבר שלי(אמיר - Bernoli) שירכוש VPS מהוד, מכיוון שבהתחלה לא היו הרבה בעיות. ובר והוד עזרו לי הרבה(בקינפוג הראשי - שמקבלים בחינם). אבל אח"כ התחלתי להרהר לגביי זה שעוד לא עונה לא, מכחיש נפילות בשרת וכד'. הבאתי לקוחה נכון, וזה לא היה ממש בגלל השרת. אלא בגלל המחיר(הם התאחסנו בחברה אחרת ששם קיבלו הקצת ראם קטנה מאוד וזה היה ממש דרוש להם. אז המלצתי על הוד - עם המחירים הנמוכים). בסופו של דבר הם ממש התעצבנו(אלה כמה אנשים). אני אשאל אותם האם הם מרשים לי לפרסם את המיילים ששלחו לי עם בעיות שונות בשרת. ציטוט:
הרי לפי חישב פשוט. 24 שעות = 24 ימים. זה בגלל שאתה עדיין לא עובד לפי מה שקבענו ואני לא אקבל את ה4 ימים האלו. ציטוט:
השורה הזאת: בשעה 6:40 בבוקר הוא התקשר אליי ועניתי לו! ממש עצבנה אותי! אתה יכול לספר למה ענית לי בשעה כזו? למה?! אני אספר. אתה ענית לי כי ידעת שלא קיימת את ההבטחה ורצית להשתיק אותי עד הצהריים(ההבטחה היא שהשרת היה אמור להיות עד 24:00 של היום הקודם - דבר שבסוף לא קרה). ציטוט:
זה לגביי הכל ביחד. ציטוט:
היית יכול לראות, אבל לא רצית. רצית ל"סחוב" איתי עד סוף החודש ואז כבר לנסות לצאת בלי פיצויים. אגב, האתר הזה: http://www.siteuptime.com/ לא שיקר לי בזמן האחרון(וגם באותו יום, שהשרת נפל ב15:10 לקוחות הודיעו לי שהוא נפל, ולאחר 10 דק'[15:20] קיבלתי הודעה שהוא באמת נפל) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - שורה תחתונה; מי שמכיר אותי יודע שאני לא בנאדם ש"אין לו חיים" ומחפש רק להזיק לאנשים. ממש לא! אבל כשזה מגיע לדבר שאני משלם כסף בשביל לקבל מוצר - ואז לא רק שאני משלם עליו אני גם יוצא מופסד ממנו - זה באמת דבר שאני לא אעבור עליו בשתיקה. לגביי הלקוחה. הפניתי לפה את גלעד(שותף שלה, היא כרגע בחו"ל). הוא יגיב ונראה את תשובתו. אם תרצו שאני אפנה לקוחות שמתאסנים בVPS שלי - אשמח להפנות בכדי שתראו שאני לא משקר. שיהיה לכם המשך יום טוב
__________________
יונתן -
![]() מחלקת מכירות - sales [at] scolpy.net מחלקת תמיכה - support [at] scolpy.net בניית אתרי וורדפרס | אחסון אתרים | מערכת לקוחות |
||||||||
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|