הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ביקורות והמלצות > ארכיון

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 27-02-07, 21:46   # 1
Beitar Jerusalem
חבר חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jul 2006
הודעות: 44

Beitar Jerusalem לא מחובר  

[ביקורת] על פראשסרב

הפעם זה נמאס לכן אני פותח את הביקורת, אל תגידו "אני לא מאמין לזה" , זה עובדות.
השרתים כל יום נופלים למקרה הטוב לרבע שעה, היום היו כבר 3 נפילות רציניות [עכשיו הפורום לא עובד כבר שעתיים] כל הזמן אומרים שיתקנו את הבעיה, אבל אני יודע שסתם עובדים עליי.
נמאס כבר!
 
ישן 27-02-07, 21:55   # 2
FreshServ.Net
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,539
שלח הודעה באמצעות ICO אל FreshServ.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל FreshServ.Net Send a message via Skype™ to FreshServ.Net

FreshServ.Net לא מחובר  

לקוחות עספק פראשסרב שלום,
היום הוסיפו בשעה טובה את ההארדיסק והתוספות שכולנו ציפינו להם (ישפרו עומס, מהירות, עמידות וכו').
נכון לכרגע, יש בעיה מסויימת עם ההגדרות וכרגע הטכנאים שלנו בודקים העניין.

זו ההודעה שכולם קיבלו בתוכנות המסרים.
(בין היתר, לפי הידוע לי תפוצו הלקוחות).

נוסף לכך בן (ישראלסרב), אבי (לומ) יכולים להעיד כמה אנחנו עושים בשביל הלקוחות ובמיוחד כרגע לתיקון הבעיה.
(אני מניח שגיא יענה לכל אחד שיש לו בעיה/טענה במייל admin at freshserv.net).
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר.


אי-מייל: admin at freshserv.net.
 
ישן 27-02-07, 21:57   # 3
NetSign
מתאורר / יצא בחוץ
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 753

NetSign לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Edge צפה בהודעה
הפעם זה נמאס לכן אני פותח את הביקורת, אל תגידו "אני לא מאמין לזה" , זה עובדות.
השרתים כל יום נופלים למקרה הטוב לרבע שעה, היום היו כבר 3 נפילות רציניות [עכשיו הפורום לא עובד כבר שעתיים] כל הזמן אומרים שיתקנו את הבעיה, אבל אני יודע שסתם עובדים עליי.
נמאס כבר!
מאוד קשה לשלוח לגיא הודעה פרטית / הודעה באחת מתוכנות המסרים ולברר לגבי הנפילות?
ישר צריך לרוץ לפה?
חוץ מזה שגם אם תכתוב ביקורת זה לא בידיוק יעזור (לא לך לפחות)
 
ישן 27-02-07, 21:58   # 4
Beitar Jerusalem
חבר חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jul 2006
הודעות: 44

Beitar Jerusalem לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי NetSign צפה בהודעה
מאוד קשה לשלוח לגיא הודעה פרטית / הודעה באחת מתוכנות המסרים ולברר לגבי הנפילות?
ישר צריך לרוץ לפה?
חוץ מזה שגם אם תכתוב ביקורת זה לא בידיוק יעזור (לא לך לפחות)
אם הפורום לא היה עובד לך גם מ 6 תאמין לי שגם אתה היית פותח, והוא הרגע התחבר.
 
ישן 27-02-07, 21:59   # 5
NetSign
מתאורר / יצא בחוץ
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 753

NetSign לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Edge צפה בהודעה
אם הפורום לא היה עובד לך גם מ 6 תאמין לי שגם אתה היית פותח, והוא הרגע התחבר.
יש אצל חבר שלי לקוחות שלפעמים יש בעיות משביתות בשרת והפורום לא עובד להם גם 8 שעות והם לא פותחים ביקורת אז?
אתה פשוט חסר סבלנות,
עובדה שלא קיבלת שום דבר מהביקורת הזו.
 
ישן 27-02-07, 22:02   # 6
Avi.H
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 328

Avi.H לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי NetSign צפה בהודעה
יש אצל חבר שלי לקוחות שלפעמים יש בעיות משביתות בשרת והפורום לא עובד להם גם 8 שעות והם לא פותחים ביקורת אז?
אתה פשוט חסר סבלנות,
עובדה שלא קיבלת שום דבר מהביקורת הזו.
שמע, שבן אדם פונה לחברה כמו פרש סרב והם מתחייבים ל24/7 אז מן הראוי לקבל שירות 24/7.

הלקוח צריך לקבל מה שהוא שילם עליו נקודה.
__________________
avi huja - אבי חוג'ה
 
ישן 27-02-07, 22:04   # 7
NetSign
מתאורר / יצא בחוץ
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 753

NetSign לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Servline צפה בהודעה
שמע, שבן אדם פונה לחברה כמו פרש סרב והם מתחייבים ל24/7 אז מן הראוי לקבל שירות 24/7.

הלקוח צריך לקבל מה שהוא שילם עליו נקודה.
אני מוכן להתערב איתך שהוא לא ניסה לתפוס אותו בפלאפון / אימייל.
ישר רץ לכתוב ביקורת אחריי שראה שהוא לא מחובר לאיסי / מסנג'ר
 
ישן 27-02-07, 22:06   # 8
FreshServ.Net
אחראי פורום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,539
שלח הודעה באמצעות ICO אל FreshServ.Net שלח הודעה באמצעות MSN אל FreshServ.Net Send a message via Skype™ to FreshServ.Net

FreshServ.Net לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Servline צפה בהודעה
שמע, שבן אדם פונה לחברה כמו פרש סרב והם מתחייבים ל24/7 אז מן הראוי לקבל שירות 24/7.

הלקוח צריך לקבל מה שהוא שילם עליו נקודה.
היי,
תראה לי איפה רשום שהעסק של גיא מתחייב ל24 שעות תמיכה? לפי מה שידוע לי הוא נלחם בתופעה הזאת של 24 שעות תמיכה מה שלא ריאלי לעסקים שנמצאים פה בהוסטס (רובם).

עדכון: כנראה שבעוד חצי שעה +- כשיגיעו לחווה יסודר.
(אגב, הנפילות שהיו היום היו עקב הגדרת ההארדיסק...).
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר.


אי-מייל: admin at freshserv.net.
 
ישן 27-02-07, 22:08   # 9
Avi.H
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 328

Avi.H לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי FreshServ.Net צפה בהודעה
היי,
תראה לי איפה רשום שהעסק של גיא מתחייב ל24 שעות תמיכה? לפי מה שידוע לי הוא נלחם בתופעה הזאת של 24 שעות תמיכה מה שלא ריאלי לעסקים שנמצאים פה בהוסטס (רובם).

עדכון: כנראה שבעוד חצי שעה +- כשיגיעו לחווה יסודר.
(אגב, הנפילות שהיו היום היו עקב הגדרת ההארדיסק...).
אני זוכר שהוא אמר לי במסנג'ר שאני יכול להתקשר כל שעה והוא יענה,

אם זה לא הוא מתנצל מראש.
__________________
avi huja - אבי חוג'ה
 
ישן 27-02-07, 22:15   # 10
Beitar Jerusalem
חבר חדש
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jul 2006
הודעות: 44

Beitar Jerusalem לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי NetSign צפה בהודעה
אני מוכן להתערב איתך שהוא לא ניסה לתפוס אותו בפלאפון / אימייל.
ישר רץ לכתוב ביקורת אחריי שראה שהוא לא מחובר לאיסי / מסנג'ר
צא צא מהסרט שאתה חי בו.
עדיף כי אין לך מושג על מה אתה מדבר.
 
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 15:32.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ