|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 1 |
עסק רשום [?]
|
סקר לבעלי חברות \ טכנאים.
אני בקרוב צפוי לצאת לחו"ל לכשבוע וחצי.
בגלל שאני היחיד בחברה עם הידע בתחום הלינוקס ואין לי שום כוונה מיוחדת לתרום את ססמאת הroot שלי לאף אחד, אני שוקל מספר אופציות - פלאפון חו"ל לקבלת שיחות חירום בלבד יציאה עם laptop ומודם לוויני \ מבוסס GPRS שכולם יחנקו שבוע לא יקרה כלום - אללה ירחמו ![]() אופציה מס' 2 היא ככל הנראה מה שאני מתכנן. מה אתם אומרים? |
![]() |
![]() |
# 2 |
משתמש - היכל התהילה
|
אתה יודע את דעתי,
אופציה 2 ![]()
__________________
בברכה, טל |
![]() |
![]() |
# 3 |
חבר וותיק
|
חח מה GPS מה אתה סטלן
תיקח laptop ותהיה בקפה אינטרנט או במקום שיש אינטרנט אלחוטי.. (זה מה שאני עשיתי - שבועים וחצי בלונדון) נ.ב בחופש הגדול בעזרת ה' 3 שבועות באמריקה =)
__________________
-בברכה יאיר מנהל חברת לינוקס-סרב ,לכניסה לאתר האינטרנט שלנו לחצו כאן ,מוקד טלפוני מאויש 052-6779005 03-6195560 ,מסנגר Y@irNet.us ,איסי 893060 - נראה תמיד כלא מחובר. (לא בשבת.). *אנחנו מכבדים כרטיסי אשראי* www.LinuxServ.co.il | |
![]() |
![]() |
# 4 | |
חבר על
|
ציטוט:
![]() |
|
![]() |
![]() |
# 5 |
תודה על תרומתך.
|
אפשרות 3.
|
![]() |
![]() |
# 6 |
חבר פורום
|
אופציה 2 .. עבודה זאת עבודה .. ואולי תעבוד רק בלילה למשל שם (למרות שאולי פה יהיה בוקר חח)
__________________
חן אשכנזי, [icq:2537813|Msnm:chen_113@walla.co.il] Hosting It The Bast
|
![]() |
![]() |
# 7 |
הוסטסניון
|
3 הכי טוב.
חחח, תומר סיפר לי עליך :P אתה אפילו לו לא נתת גישה לרות וכאלה נראה לי :P חשדן
__________________
HU: Pioneer 6050 | Amp: JBL 74.5 | Comp: Morel TEMPO | RS: Morel PULSE 6X9
basssssss...... |
![]() |
![]() |
# 8 |
הוסטסניון
|
שכולם יחנקו שבוע לא יקרה כלום - אללה ירחמו
![]() תהנה לך.. אתה לא טס לבעיות וכאבי ראש ? :S
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
# 9 |
חבר חדש
|
הייתי לוקח פלאפון במקרה והשרת נופל תקבל שיחת טלפון חוץ מזה למה יצאת לחול בשביל לעבוד?!?!?!??!?!?!?
|
![]() |
![]() |
# 10 |
עסק רשום [?]
|
הדיון לטעמי חשוב מאוד אז אני אמשיך אותו
אני חושב שאולי אני לא הטכנאי הטוב ביותר בעולם - אבל אצלי התנהגות מקצועית זה קודם להכל. אני נוסע לחו"ל לא לרגל כאבי ראש, אבל הבעיה שגם השותף שלי , תומר, יוצא איתי באותו תאריך בדיוק. בעיות של שינוי HOSTNAME וכיו"ב יאלצו להתעכב עד לשובי אבל מה קורה במקרה של נפילה של אחד מהשרתים ? שאני מקווה שעד הנסיעה הנ"ל מספרם יגדל (כרגע 3) מה לקוח אמור לעשות במקרה שנופל לו שרת המשחק? לא יכול להיות ש-8 ימים לא יהיה להם מענה. וליאיר יקירי, אין לי שם אפשרות לשבת בקפה אינטרנט. המשך יום נעים! |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|