|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 1 |
חבר בקהילה
|
דומיין דה-נט: השירות הכי גרוע שראיתי בחיים!
פשוט בזיון.
לקוח שלי קנה מדומיין דה נט כתובת דומיין לאתר שלו. יום אחד ללא התראה מוקדמת האתר פשוט ירד, כיוון שהוא לא שילם על החידוש שלו. החברה שלחה הודעות חידוש דומיין אבל לא למייל שלו, לכן הוא לא ראה. הוא פנה לחברה ושילם להם על חידוש הדומיין - והם אמרו לו שיקח להם שבוע לסדר את זה חזרה! שבוע!! ניסיתי להתקשר אליהם אבל לא משנה כמה זמן חיכיתי על הקו אף נציג לא ענה לי באף שלוחה. פשוט בזיון של חברה. גם יותר יקרים מלייבדיאנס, וגם שירות מזעזע. אני פשוט לא מבין איך הם עדיין מתקיימים בגישה המזלזלת הזו שלהם. |
![]() |
![]() |
# 2 |
חבר בקהילה
|
השאלה היא למה לקנות בדומיין דה נט אם יש את לייבDNS
|
![]() |
![]() |
# 3 |
חבר וותיק
|
אני תקוע איתם עוד מלפני שלייבדנס קיבלו את הרישיון
כל השבועיים לפני שפג לך הדומיין הם שולחים לך מייל כל יום.. כבר עשיתי להם פילטר שלא ישלחו מיילים יותר זה משגע אותך.. בטח כשיש לך מלא דומיינים ולמזלי יש לי נציגה שמטפלת בי אז דווקא השירות טוב
__________________
|
![]() |
![]() |
# 4 | |
מנהל ראשי
|
ציטוט:
החברה שלחה הודעות חידוש למייל ש..לא שלו? כלומר, הוא מעולם לא נתן להם (במעמד הרישום למשל) את הכתובת מייל הזו? אז איך הם השיגו אותה? שלחו לכתובת מייל רנדומלית? הנקודה היחידה הראויה לציון בביקורת הזו היא שייקח שבוע לטפל במקרה - באמת חריג בכל קנה מידה. |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|