הרשם | שאלות ותשובות | רשימת חברים | לוח שנה | הודעות מהיום | חיפוש |
|
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
17-11-06, 11:30 | # 1 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
לבעלי חברות .. (עדיף)
לא יודע אם זה קשור לפה אם לא תעבירו, תודה.
מה אתם עושים אם יש לכם לקוח , שמאיים , מקלל , מציק, מסכסך בינך לבין מנהלי חברות אחרות ? צריך הצעה ... ועוד מבקש את הכסף אחרי שבוע וחצי של שימוש בשירות ?(אחרי שהוצאתם כסף על פאנל וכו..) |
17-11-06, 11:33 | # 2 |
מנהל ראשי
|
הועבר.
מקלל? שיתקשר כשהוא יהיה רגוע יותר. מאיים? לא רוצה לקוחות כאלה, קח את הכסף (מינוס ההוצאות שלך כמובן), וסע לשלום. |
17-11-06, 11:34 | # 3 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
אחלה רעיון ...
הוא עושה כל שתי דקות ריסטארט לשרת ושואל אותי למה הוא למטה ... |
17-11-06, 11:36 | # 4 |
מנהל ראשי
|
אתה מתחזק לו את השרת?
אל תתן לו גישות כלשהם, הכול עובר דרכך. אתה לא מנהל לו את השרת? אז איך הנפילות קשורות אליך? |
17-11-06, 11:47 | # 5 | |
חסום
|
ציטוט:
ועוד אני ועומר חברים טובים עוד בלי שום קשר לאינטרנט חח וכמו שדניאל אמר החזרת כסף מינוס הוצאות פאנל וכל מה שקשור לזה |
|
17-11-06, 12:06 | # 6 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
בכל אופן אצלי אם לקוח מקלל , אני אומר לו במפורש שאני לא מתעסק עם לקוחות כאלו (בד"כ אלו ילדים קטנים), לאחר מכן הוא נרגע והכל מצוין. בן אדם שמאיים, בכלל, תלוי איזה שרות הוא רכש\השכיר. לפעמים אני פשוט לא שם על מה שהוא אומר וממשיך הכל כרגיל עד שבעצם הוא כבר לא לקוח שלי (לדוגמא אחסון שהתחייב לחודש, לאחר החודש כבר אני לא מדבר איתו), או שפשוט אני מחזיר לו את הכסף פחות הוצאות כמו שאבי ודניאל אמרו, וזהו.
__________________
|
|
17-11-06, 12:20 | # 7 |
הוסטסניון
|
לא עברו שבועיים.
תחזיר לו את הכסף, ולהתראות. הוא רוצה להיות לקוח, שיתנהג בצורה מכובדת.
__________________
רותם דוא"ל: Rotema7 [at] gmail.com |
17-11-06, 12:27 | # 8 |
חבר פורום
|
רותם אתה מדבר בולשיט אם לא רשום בתקנון של עומר על ה14 ימים אז לא מדובר על ה14 ימים
ואם רשום שלא יהיו החזרים כספיים אז אין החזרים כספיים הכל תלוי בחברה ועומר אחי כמו שדניאל אמר יהיה הכי טוב בשבילך |
17-11-06, 12:29 | # 9 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
מי זה אם אפשר לדעת...
כדי שנתרחק ממנו... נ.ב לקוח שלך התקשר אלי ואמר שאתה קונה בשבילו דומין |
17-11-06, 13:26 | # 10 |
אחראי פורום
|
פשוט וקל...
קיללת? אפילו פעם אחת? ממשיך לקבל את השרת, אבל תמיכה ממני? לא מקבל עד סוף החודש. לפי דעתי החזר כספי צריך להביא רק במידה ואני לא יכול לספק ללקוח את הדבר המפורש שקנה.. נגיד לקוח שקנה אכסון ויש בעיות עם זה ואני לא יכול לספק (מצידי היה כבר 3 שבועות על השרת מהחודש...אפילו יום לפני סוף החודש) - החזר כספי מלא ואם אפשרי, פיצוי בהתאם.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|