|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 11 |
חבר וותיק
|
חנן,
מבלי להצדיק אף אחד בסיפור הזה, חשוב שתדע דבר אחד: אם אבי עשה לך הנחה בתשלום בעקבות זה ששילמת למספר חודשים אז אתה לא תוכל לקבל תשלום מלא של החודשים בחישוב של הכסף ביחס למספר החודשים שרכשת. כל התירוצים של אבי בנוגע למע"מ והכל זה אכן בולשיט אחד גדול ואם יש לו הנהלת חשבונות הם יכולים לסדר את זה ללא בעיה. אגב - סתם שאלה שלדעתי היא רטורית אבל נשאל בכל זאת - האם קיבלת קבלה או חשבונית מס\קבלה? בנוגע לחסימה של הקבצים - זה פשוט חוצפה מה שהוא עושה כי זה דבר שאסור לו לעשות במיוחד כשאתה אומר שנשארו לך עוד חודשיים בחברה. נחכה לשמוע את הצד שלו בסיפור. |
![]() |
# 12 |
משתמש - היכל התהילה
|
לא קיבלתי לא קבלה ולא חשבונית ולא שום דבר ועכשיו שאתה אומר את זה, יש מצב שגם עם המע"מ הוא חירטט לי אם לא קיבלתי שום קבלה, יכול להיות שהוא בכלל גם לא הוציא, תודה שפתחת לי את העיינים קצת יותר עכשיו וגם לחברי הפורום.
ולתגובת Expert-Serv.co.il: לא אמרתי לרגע שאבי בן אדם לא טוב! אבי בתור בן אדם רק בתור טיפול איתי כלקוח התאכזבתי, ואם הייתי מתקשר והוא לא היה עונה, מעולם הוא לא חזר אלי להבדיל ממך, כנראה אתה משלם יותר ממני ומגיע לך עדיפות. ככה הצגת את זה, אתה שיש לך 2 שרתים והרבה לקוחות אצלו יש לך משהו הרבה מעבר לעסקים... אני כנראה היייתי רק עוד לקוח. חנוכה שמח, כבר נהייתי בלון מהסופגניות ![]()
__________________
פרוייקטים: חדשות, קייטרינג, מילים לשירים, זר מתוק בניית אתרים - Wise Group Media LTD
|
![]() |
# 13 | |
חסום
|
ציטוט:
ובנוסף הוא קיבל 100 גיגה נוספים. את העניין של המע"מ אני יכול לפתור אין פה שום קשר לזה. הוא התחייב ל-4 חודשים זה שהוא עזב אחרי חודשיים זה לא אמור לעניין אותי. אני לא אמרתי לו לעזוב ... |
|
![]() |
# 14 |
הוסטסניון
|
אבי?
אתה בטוח שאנחנו מדברים על אותו בן אדם? אבי בזמן המעבר לייעודי החדש, מה הוא לא עשה בשבילי? דבר ראשון שבוע לפני ביקשתי ממנו לפתוח שרת רדיו ללקוח עד שנעבור לייעודי, והוא פתח אפילו בלי לשאול למה. דבר שני, הוא השאיר לי את הרייסלר עד היום, כמה ימים לאחר שנגמר לו הזמן בשביל שנהיה בטוחים שהכל יעבור טוב. זמין תמיד, וכשהוא לא עונה כמו שאמרו מעליי, תמיד חוזר אלייך או טלפונית או דרך תוכנות המסרים. |
![]() |
# 15 |
משתמש תחת חוזה ניסיון.
|
אני לא קראתי תביקורת אבל אין על אבי, אני לקוח שלו מרוצה! הוא עוזר בכל מה שאני מבקש,
לא מאמין על אבי חוץ מזה אם אתה מתחייב למשך תקופה אז הוא עשה לך מחיר נמוך וככה אתה לא יכול לקבל את הכסף חזרה, אם משהו יבוא אליך ויתחייב ל3 חודשים יקבל חודש מתנה אחרי החודש מתנה יעזוב אותך ויגיד לך "תן לי תכסף שלי כי הייתי בחודש מתנה", זה לא הולך ככה! יום טוב לכולם |
![]() |
# 16 |
משתמש - היכל התהילה
|
אבי אתה מפיל רק את עצמך ידידי.. תשים לב קצת יותר לאיך שאתה כותב פה.
ניקח את המשפט הבא: "לא אמרתי לו לעזוב זה לא אמור לעניין אותי". אבל אמרת לי "אתה צריך שרת פרטי אני לא יכול להוסיף לך יותר תעבורה ממש שיש לך כי השרת שיתופי" בקיצור אבי, קח לקח מהסיפור ותבין שלא לכולם יש אתרים של 500-1000 גולשים ביום.. וקח להבא בחשבון לשאול כמה תעבורה צריך האתר ומה הסדר גודל שלו, כמו שעושים בחברה מקצועית ולא העיקר לקחת כסף. כמו שאמרתי, חברת "שרתים" ענה לי בכל כך מקצועיות שהייתי רץ אליהם אם היה לי קצת יותר כסף וזה מה שאני אעשה, הוא נתן פתרון מעולה כמו שאני הייתי נותן כשנהלתי את החברה שבידיים שלך כיום. "לא אמרתי לו לעזוב..." - מה אתה ילד קטן? אתה צריך להגיד לי לעזוב כדי שאני אבין שאתה לא יכול להחזיק אותי? אתה אדיש ידידי, יש לי כ חצי מיליון גולשים שונים ביום באתר ואתה מצפה ממני לחכות לך כל פעם שתענה עם התירוץ של "אני בחווה אין לי קליטה", "התקשרת מחסוי"? ואגב, תשתדל להיכנס קצת יותר לשרת IRC של אופלאג, אתה תבין כמה לקוחות בחו"ל זועמים עליך בגלל שאתה לא זמין ותבין שאני לא היחידי, עכשיו אנשי הפורום פה כנראה אתה מאכיל אותם ורוד, בתור אחד שמסתכל מלמעלה איך אתה לקחת את החברה שאני נהלתי בידיים שלך, אני שומע תלונות מפה ועד הודעה חדשה ועובדה שאיך שקנית את החברה ישר 3-4 לקוחות עזבו כי היה להם הכרות איתך בעבר ואני מעדיף לא להוסיף כדי לא להזיק לך עוד בנוסף למה שאתה מחרטט לי פה עכשיו. אם אתה רוצה, אני אשמח להביא אותם פה לפורום כדי שיגיבו ויוכיחו שיש להם הכרות איתך בעבר ובמיוחד על הזמינות שלך. תודה ולהתראות ידידי. מקווה שהפקת לקח בנוגע לאתרים בינלאומיים.
__________________
פרוייקטים: חדשות, קייטרינג, מילים לשירים, זר מתוק בניית אתרים - Wise Group Media LTD
|
![]() |
# 17 | |
מתאורר / יצא בחוץ
|
ציטוט:
בכל שרת שיש בו עומס יופיעו השגיאות האלו, לא משנה איזה שרת וצורת התיחזוק שלו! האתר שלך זקוק למיני יעודי/יעודי. לפי דעתי הביקורת לא רלוונטית, אני עובד עם אבי קרוב לחצי שנה ותמיד שאני מתקשר עליו הוא עונה לי. אתה התחייבת ל4 חודשים ושילמת.. אתה יודע מזה התחייבות? |
|
![]() |
# 18 |
חבר בקהילה
|
לכל הלקוחות המרוצים, זה לא חשוב שאתם מרוצים(זה מאוד חשוב! אבל לא כרגע).
הבנאדם כתב ביקורת, או שתכתבו לו מה אתם חושבים אבל אל תכתבו שאתם יצאתם מרוצים כי זה לא עוזר לו בכלום. בכל מקרה, מקוה שהעניינים יסתדרו ביניכם.
__________________
תודה, עדן מוסרי, מנהל LightServ.co.il | LDfix.co.il על איכות משלמים, אבל פחות! יצירת קשר - ה"פ או באימייל Admin@ldfix.us www.LDfix.co.il www.LightServ.co.il |
![]() |
# 19 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
בנוגע לקבלה - ראיתי שכתבת השבוע שאתם כבר עוסק מורשה. אז קודם כל, כל הכבוד. דבר שני, העונש על העלמת מס הוא עונש כבד, אני לא ממליץ לך להכנס לזה. אם אכן דיווחת עליו בספר והוצאת קבלה אז למה לא שלחת לו את הקבלה? על כל שקל שאתה מקבל אתה חייב לשלוח כנגד זה קבלה. |
|
![]() |
# 20 |
משתמש - היכל התהילה
|
כשאתם קונים עכשיו בחנות ונותנים לכם 20% הנחה על המוצר, ואח"כ אתה בא כי המוצר לא היה טוב, אני בטוח שלא תשמעו מחברה רצינית כמובן "גם קיבלת 20% הנחה וגם אתה בא לבקש החזר כספי או להחליף מוצר!?"
אז תתעוררו אנשים, כמה אבי לקח זה בעיה שלו, אני שילמתי הוא קיבל את הכסף, הוא צריך מעכשיו רק לשרת את הלקוח ולא להסתכל על כמה שילמתי. ו storing כמו שאמרתי ידידי, יכול להיות אתה מנהל אתרים קטנים, יש לי רשת אתרים שיש לה למעלה מ 4 מיליון גולשים ביום, אני שמח שרק אתר אחד שמתי על אבי ולא את כל ה 10, ממזמן השרת שלו היה עכשיו נופל עם כל הלקוחות ביחד.
__________________
פרוייקטים: חדשות, קייטרינג, מילים לשירים, זר מתוק בניית אתרים - Wise Group Media LTD
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|