הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > עיצוב גראפי, תכנות על כל שפותיו וקידום ושיווק אתרים > עיצוב וגראפיקה

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
Prev הודעה קודמת   הודעה הבאה Next
ישן 19-12-05, 15:58   # 1
yNaxon
אקס מנהל
 
yNaxon's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Dec 2005
מיקום: תל אביב
הודעות: 7,481

yNaxon לא מחובר  

[מדריך] Shooter

במדריך זה נלמד לעשות את זה:
http://hosts.co.il/forums/showthread.php?t=10009

אז,נפתח את הפלאש וניצור שלושה לייארים:
Actions - הקוד שיפעיל את "מכונת היריות"
Assets - בו יהיו מכונת היריות והעיגול
Atrwork [לא חובה] - העיצוב של הרקע

חשוב!:
למכונת היריות תקראו spaceShip,בדיוק עם האותיות הגדולות וכו',חשוב ביותר!!!
והסדר של הליירים חייב להיות זהה לזה שכאן למניעת הסתבכויות.
את העיגול וה"מכונת יריות" הפכו ל - Moviclip [F8 - Moviclip]
כנסו לתוך המוביקליפ של העיגול [לחיצה כפולה על העיגול]
ושם, צרו Frame חדש,ובו שנו את הצבע של העיגול.
וככה יהיה האפקט אמין יותר
בנוסף,את העיגול חייבים לשים מחוץ למטווח האנימציה.

\\חשוב לשים את הספייסשיפ והירייה ב Assest!\\

ועכשיו,הדביקו את הקוד הבא בלייר Actions:
ציטוט:
speed = 4;
//כאן אתם קובעים את המהירות של הירייה//
depth = 0;
//לא לגעת!//
nose = 50;
//לא מומלץ לגעת למען האמינות של הירייה//
_root.onMouseMove = function() {
updateAfterEvent();
xdiff = _root._xmouse-spaceShip._x;
ydiff = _root._ymouse-spaceShip._y;
angle = Math.atan2(ydiff, xdiff);
angle = angle*180/Math.PI;
spaceShip._rotation = angle;
};
//כאן אנו אומרים לו שה"מכונת ירי" תעקוב בעיגולים אחרי הסמן - לא לגעת//
_root.onMouseDown = function() {
angle = spaceShip._rotation;
angle = angle*Math.PI/180;
++depth;
name = "projectile"+depth;
_root.attachMovie("projectile", name, depth);
_root[name]._x = spaceShip._x+nose*Math.cos(angle);
_root[name]._y = spaceShip._y+nose*Math.sin(angle);
_root[name].xmov = speed*Math.cos(angle);
_root[name].ymov = speed*Math.sin(angle);
_root[name].onEnterFrame = function() {
this._x += this.xmov;
this._y += this.ymov;
};
//כאן הגדרנו לו את ההגדרות של ציר Y וצר X,שבהן כתוב מה קורה בעת לחיצה//
};
//המדריך והאנימציה ע"י יונתן,אין להעתיק כל הזכויות שמורות!//

כל מי שרוצה ללמוד גם דבר או שתיים על AS שיקרא את ההערות שמלמדות אודות הקוד.
נעבור ל - Artwork,כאן אתם מעצבים את הרקע,בזה תשקיעו,כי זה מחייה את האנימציה
ועכשיו,למי שרוצה גם תזוזה של החללית בצורה מלאה יותר:
סמנו את החללית,כנסו לקוד והדביקו את הקוד הבא:
ציטוט:
on (keyPress "<Up>") {
this._y = this._y-10
}
//כאשר לוחצים על הלחצן "למעלה" במקלדת,החללית עולה ב - 10 פיקסלים//
on (keyPress "<Down>") {
this._y = this._y+10
}
//כאשר לוחצים על הלחצן "למטה" במקלדת,החללית יורדת ב - 10 פיקסלים//
on (keyPress "<Right>") {
this._x = this._x+10
}
//כאשר לוצים על הלחצן "ימינה" במקלדת,החללית זזה ימינה ב - 10 פיקסלים//
on (keyPress "<Left>") {
this._x = this._x-10
}
//כאשר לוחצים על הלחצן "שמאלה" במקלדת,החללית זזה ימינה ב - 10 פיקסלים//
אז זהו! בהצלחה,ואם לא הבנתם משהו,אל תהססו לפנות אלי!
yonatan642005@gmail.com [אימייל ומסנג'ר]
__________________
בברכה,
יונתן.

Last edited by yNaxon; 19-12-05 at 16:01..
  Reply With Quote
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 16:16.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ