עם העניין של עלות מינימלית לחבילה גם אני כלל לא מסכים,
במקרה כזה, הפורום לא באמת פתוח לתחרות כמו שהוא אמור להיות,
ובמידה והוא אכן פתוח לתחרות חופשית - הפורום כפורום, לא צריך להגביל את עלות החבילה לעלות מינימלית.
כלומר, אם הצורה של מישהו להתחרות זה על ידי מחירים זולים,
אין כל סיבה שזה לא יעשה כך.
מיותר לציין,
שזה כמובן במידה..והחברה חוקית (כלומר, רשומה).
אני חולק על דעתך בנידון:
התחרות היא פתוחה לחלוטין לכל חברה.
הייתי אומר שדווקא הנהנים הם החברות: במקום להתחרות על מי יפסיד כסף ויוריד את המחיר שלו למטה כדי לקבל לקוחות ללא רווח, יש מחיר מינימום שמחייב את כולם. אף אחד לא יתחרה איתך על בסיס מחיר נמוך מדי, אין סיכוי שאתה תצטרך להתחרות על מחירי הפסד. זה לא כלכלי עבורך ובטווח הרחוק זה לא טוב ללקוח.
העובדה היא, ואין להתכחש אליה, שלצערינו כאשר אנו חושבים על לקוח, אנחנו מסתכלים ישירות על מה הלקוח הזה תורם להכנסות שלנו.
אם הלקוח מכניס 100 שקל. . אנחנו נתייחס אליו הרבה יותר טוב מאשר אל לקוח של 10 שקל.
ויותר מאשר פחות ראיתי הרבה פירסומים של חברות שנסגרו מהר מאד כיוון שהלקוחות עברו מהם לאחר שהם קיבלו יחס לא נעים והם מצטטים את בעל החברה: "למה שאני אתייחס ללקוח של 10 שקל בלבד.. רק השיחות טלפון עולות לי יותר.. ויש לי לקוח ב-50 שקל שאני מעדיף לעזור לו יותר".
בין אם זה 25 ש"ח או 5 שקלים.. יש הבדל?
התשובה היא כן: הפסד כלכלי או חשבון שנשאר פתוח ואולי אפילו נותן הכנסה.