הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 15-10-05, 23:19   # 1
help4u2
Member
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 36
הודעות: 85

help4u2 לא מחובר  

יפה מאוד תומר שאתה מודיע יש מנכ''ל שהיו " מתעצלים ".ישר כוח
  Reply With Quote
ישן 15-10-05, 23:41   # 2
yoavz
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 346

yoavz לא מחובר  

שלום לכולם,

הסיבה שאנו מכריזים על הdowntime היא ההעברה של לקוחות האחסון שלנו לשרת נוסף
שמפרטו שונה במעט מהמפרט שתומר ציין.

קוד:
Processor: Intel Prescott 3.0 GhZ
Physical Memory: 2x 512DDR
Hard Drives: 200GB (Not 80 as tomer mentioned)
המערכת צפויה להריץ מערכת כלשהי מבוססת RHEL.

אנו פועלים בשיטה מסוימת להעברת הנתונים לשרת החדש שלא תגרום שום downtime ללקוחות האחסון. (מה שבד"כ לא קורה בגלל ענייני העברת הDNS וכו'.)
הרעיון הוא למנוע את הצורך להעביר את הדומיינים שוב לכתובת אחרת וכו'

באם הכל יתנהל כשורה - ואין שום סיבה שלא
ללקוחות האחסון יהיה מעבר חלק ומיידי - אפילו לא תרגישו

מעבר לקוחות האחסון לשרת החדש ישפיע לטובה מאוד על שרתי המשחק.
פלטפורמת הDirectAdmin מכבידה מאוד על המערכת.
העברה של מערכת הDA לשרת משני, תעלה בהרבה את רמת שרתי המשחק.

הוספת שרת המשנה לשורותינו - מהווה צעד נוסף להטמעת חברת HostPro בשוק המקצועי בתחום האחסון.

אנו רק מעוניינים לציין בפני הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים -
החברה כרגע עובדת על קניית \ בניית ממשק ללקוחות החברה שיאפשר ניהול מלא של השרת בידי הלקוח. מה שימנע את הצורך להתקשר אלי בשעות הלילה המאוחרות בגלל בעיות כאלו ואחרות.


חברת הוסטפרו ואני בפרט מאחלים לקהל לקוחותינו ולגולשי פורום Hosts חג שמח !

המשך גלישה נעימה,
-- יואב צורי,
מנהל טכני חברת HostPro.
  Reply With Quote
ישן 15-10-05, 23:46   # 3
Ilya G
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
גיל: 34
הודעות: 1,064
שלח הודעה באמצעות ICO אל Ilya G

Ilya G לא מחובר  

בהצלחה במעבר , ולמה אתם לא עושים את זה בלילה שהלקוחות לא ירגישו?


איליה.
__________________
בברכה,
Dj Ilya G.
  Reply With Quote
ישן 16-10-05, 00:10   # 4
yoavz
עסק רשום [?]
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 346

yoavz לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Ilya G
בהצלחה במעבר , ולמה אתם לא עושים את זה בלילה שהלקוחות לא ירגישו?


איליה.

אתה רוצה שטכנאי עייף יתעסק לך עם מסדי הנתונים?

הוספה של הארדיסק, הוספה של זכרון זה דבר שעושים בשעות הלילה המאוחרות - למרות שפעולה שכזו אורכת בין דקה ל3 דקות.

פעולות שלפעמים דורשות אינטרקציה עם הלקוח ושת"פ עם הלקוח לא עושים בשעות הערב ואפילו לא בשעות הלילה.

חברתנו מחזיקה על שרתיה לקוחות עסקיים וכן גם לקוחות ממדינות זרות.

ההודעה על Downtime היא רק פעולת בטחון - precaution.

באם יקרה מצב ש... - שללקוח לא תהיה סיבה לבוא בטענות לחברתנו. בין השאר ההודעה על הdowntime היא אמצעי לומר ללקוח שיכול להיות מצב ש... וגם בין השאר - כסת"ח.

ולא אין בית ספר למחרת ד"א לכל המתעניינים - יום שני הוא יום חופש בבתי הספר בישראל.

Last edited by yoavz; 16-10-05 at 00:12..
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 17:07.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ