|
|
|
|
# 1 |
|
חבר וותיק
|
מוזר ,התרשמתי מאתר ,מנהלים ושרת איכותי שמנוהל כמו שצריך.
__________________
-בברכה יאיר מנהל חברת לינוקס-סרב ,לכניסה לאתר האינטרנט שלנו לחצו כאן ,מוקד טלפוני מאויש 052-6779005 03-6195560 ,מסנגר Y@irNet.us ,איסי 893060 - נראה תמיד כלא מחובר. (לא בשבת.). *אנחנו מכבדים כרטיסי אשראי* www.LinuxServ.co.il | |
|
|
# 2 |
|
אחראי קהילה
|
אני מאוחסן על החברה הזאת, אין נפילות בכלל, לא יודע על מה אתה מדבר, לפי דעתי אתה טועה, וכנראה קרתה לך בעיה בריסלייר עצמו, ומה הקשר לפריצה לפורום לשרת? :\ כנראה הפורום היה בגרסא עם חורי אבטחה וללא עידכוני אבטחה.
דבר שני, מרטין ועידן בני אדם נפלאים, בזמנו שניהלתי את sync.co.il , הצעתי למרטין להיות חסות של האתר, והוא הסכים, והוא עשה את זה במקצועיות רבה, תומך בצורה נפלאה, כעת, אני לא מנהל את sync , אבל אתה יכול לשמוע ביקורות על השרת מ ניל ומתומר מנהלי האתר שכינויים פה הם Spenz- ו Atom-Bobm והיית יכול ליצור קשר עם עידו דרך הפלאפון אם הוא לא מחובר, או ליצור קשר עם מרטין. |
|
|
# 3 |
|
משתמש חדש
|
אני אסביר ב"קצרה" את כל מה שקרה.
חן, Hostake, לקוח של חברת P-Tech. הוא קיבל את שירותו המלא, ללא שום תקלות. לאחר איחוד בין 2 החברות, עברנו לשרת החדש. ב5 ימים האחרונים השרת "חוטף" התקפות. אנחנו עושים את מירב המאמץ כדי לטפל בהן, והשרת יחובר מחר לחומת אש, התגן מפני כל סוגי ההתקפות, וזה לא יחזור על עצמו. חן נכנס לאתר, וראה את כל אמצעי התמיכה. הוא ידע שיכל לפנות גם אליי, אך העדיף לא לעשות זאת. בימים האחרונים נודע לי על מצבו הלא מרוצה של חן, ע"י עידו. לפי מה שהבנתי, חן קיבל הצעה מפתה יותר מחברה אחרת, ולכן החליט לעזוב אותנו, ולעבור למחיר הזול. (לגבי האיכות לא אוכל להעיד) אתמול, הגיע אליי חן (לאחר שעידו הפנה אותו אליי), ודיברנו. בשיחה, הוא רק התלונן, וכתב את כל מה שהוא לא אהב בשירות. הוא דיבר בשפה, מאוד לא מקצועיות, ואפילו העליב. מקובל עליי, לקוח לא טוב לו.. זכותו להתלונן, ובישביל זה אני כאן - לפתור את הבעיות. שפה שאיתה הוא דיבר, לא מקובלת עליי. דיברתי איתו, ואפילו אישרתי את בקשתו לקבלת פיצוי. הוא החליט, להתלונן גם שהפיצוי לא מוצא חן בעיניו. השפה שבה הוא דיבר והתלונן, גם הייתה מאוד "יפה". חן החליט גם, שלאחר חודשיים, בשבוע הראשון של החודש, זכותו לקבל החזר כספי. דיברתי איתו, וניסיתי להסביר לו, כמו שכתוב באתר, שזה בשבוע הראשון, במידה ואתה לא מרוצה, אתה מקבל החזר כספי. הוא כבר מתאחסן מעל חודשיים אצלנו, ומכוון שתשלומו התקבל רק לפני פחות משבוע (גם באיחור), החליט שזה הוא השבוע הראשון שלו אצלנו. לא הסכמתי להחזר כספי. הוא סיפר לי על המחיר המפתה שקיבל מחברה אחרת, והבנתי אותו. לבסוף, הוא סיים את השיחה במילים טיפה יותר מכובדות, ואמר שלום כמו שצריך. הוא ביקש בצורה יפה "לקבל פיצוי במשהו אחר שהוא לא אחסון" (מכוון שאחסון יש לו כבר במחיר טוב מהחברה המתחרה..) לסיכום : חן, נהג בצורה לא נכונה, והסביר את דבריו, לא כמו שצריך. ניסיתי לעשות כפי יכולתי בכדי לגרום לו להיות מרוצה, אך הוא העדיף להמשיך עם התלונות ורק להתלונן. מקווה כי הבהרתי את המקרה כמו שצריך, ושכולם הבינו מאיפה בעצם נובעת הביקורת הלא נעימה הזו. יום נעים, מרטין.
__________________
| ICQ - 278910641 :: MSN Messenger - admin@netclass.co.il :: E-mail - netclass@hotmail.co.il |
מרטין |
|
|
# 4 |
|
חבר מתקדם
|
שאני מתכוון לזמן שהוא מחובר, זה 2 או 3 שעות, לא 2/3 מהיום.....
והשרת כל הזמן לא עובד טוב לרייסלר שלי, והוא כמעט ולא זמין בפלאפונים.... זה תגובה לכל התגובות הראשונות, לא הספקתי לקרוא הכל...
__________________
|
|
|
# 5 | |
|
משתמש חדש
|
ציטוט:
לעידו בתקופת p-tech, היו תומכים. עכשיו, עם איחוד 2 החברות, יש גם אותי. לא רוצה לפנות אליי? רק להתלונן אוהב? :qqb009:
__________________
| ICQ - 278910641 :: MSN Messenger - admin@netclass.co.il :: E-mail - netclass@hotmail.co.il |
מרטין |
|
|
|
# 6 |
|
חבר מתקדם
|
טוב עכשיו קראתי את כל התגובות אני יכול להגיב להם:
1-עידו ממש לא מחובר כל היום, בקושי חלק קטן מהיום...... 2-רשמו כן שהשרת נשאר אותו הדבר, זה ממש לא נכון, כי אפילו עידו אמר שהם עברו לשרת "יותר טוב"-אז איך השרת אותו הדבר???? 3-אמרתם כאן שמרטין גם בנאדם טוב וכל זה-כמו שרשמתי-התגובה על עידו בעיקר, לא התנסתי עם מרטין..... 4-אמרתם גם שקודם אנחנו היינו צריכים לדבר עם עידו, ולא לפרסם ישר תגובה נגדם......-דווקא דיברנו עם עידו, ולא רשמנו את התגובה בגלל שלא קיבלנו פיצוי, כי אולי באמת לא מגיע לנו (למרות שאני חושב בהחלט שכן!), אלה בגלל שזה מה שאני באמת חושב....... ושאלה-מה אתם מקשקשים על כך שעידו מחובר כל היום???? אני מחובר מ8 בבוקר עד 12 או 1 בלילה!...... וכל היום על המחשב-אוכל ליד המחשב, משחק, מדבר, מכין שיעורים ליד המחשב..... אז פעם ביום יומיים אני יורד עם חברים לכדורגל או כדוקסל למטה למשך שעה-שלוש שעות-אז דווקא בזמן הזה עידו יתחבר כל הזמן????
__________________
|
|
|
# 7 | |
|
חבר על
|
ציטוט:
הנה אתה אומר בעצמך שדיברת איתי ולא עם מרטין, אז.. למה? בוא נצא מנקודת הנחה שאני לומד 6 שעות ביום, וישן עוד 6 שעות. נניח, סתם. 12 שעות לא זמין, כבר, לצערי. בזמן הפנוי שלי אני מחובר המון. הפלאפון ליידי גם בהפסקות בבית-הספר וגם בלילה, והתקשרו אלי פעם אחת ב-2 וחצי, ועניתי. מספיק לבלף, כל תגובה שלך אתה אומר משהו ששונה מהוקדמת.
__________________
Press - עידו
I'm Proud To Be Jewish, We All Should Be Proud |
|
|
|
# 8 | |
|
חבר בקהילה
|
ציטוט:
אתמול - רק אתמול הוא התנתק ל 5 דקות מידי פעם ושלשום. אגב מין הסתם שאם יש לך בעיות בשרת . ועידו לא פנוי אז תדבר עם מישהו אחר..לכל חברה יש כמה אנשי תמיכה והוא לא היחידי.. |
|
|
|
# 9 | |
|
מתאורר / יצא בחוץ
|
ציטוט:
אני לקוח שלהם והם חברה מצויינת,אם זה השרת המהיר,תמיכה,הכל חברה שאין מה להגיד עלייה.. :qqb007: |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|