|
![]() |
# 1 |
עסק רשום [?]
|
הדיון לטעמי חשוב מאוד אז אני אמשיך אותו
אני חושב שאולי אני לא הטכנאי הטוב ביותר בעולם - אבל אצלי התנהגות מקצועית זה קודם להכל. אני נוסע לחו"ל לא לרגל כאבי ראש, אבל הבעיה שגם השותף שלי , תומר, יוצא איתי באותו תאריך בדיוק. בעיות של שינוי HOSTNAME וכיו"ב יאלצו להתעכב עד לשובי אבל מה קורה במקרה של נפילה של אחד מהשרתים ? שאני מקווה שעד הנסיעה הנ"ל מספרם יגדל (כרגע 3) מה לקוח אמור לעשות במקרה שנופל לו שרת המשחק? לא יכול להיות ש-8 ימים לא יהיה להם מענה. וליאיר יקירי, אין לי שם אפשרות לשבת בקפה אינטרנט. המשך יום נעים! |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|