![]() |
# 1 |
אקס מנהל
|
[הודעה חשובה] מאת HoStorm וEnter-Serv
עקב בעיות שהיו לנו עם השרת, הוא ינותק היום מהארון ויועבר למעבדה מקצועית לטיפול עד יום שבת אחר הצהריים (אנו מתנצלים על העיכוב).
ללקוחות שני החברות אין מה לדאוג, המידע מגובה ע"י Raid Mirroring (כונן קשיח נוסף שנמצא בשרת למטרה זו), משמע שאתם תקבלו את אותו המידע בדיוק איך שהיה לפני שהשרת נפל. לקוחות הוסטורם יפוצו. לקוחות אנטרסרב, אנא חכו בבקשה להודעה מכפיר או יבגני. לקוחות הוסטורם יכולים לפנות אליי בשאלות לפרוט התקלה, לקוחות אנטרסרב נא לפנות לכפיר או יבגני. עמכם הסליחה. Last edited by Dima; 11-11-05 at 18:44.. |
![]() |
![]() |
# 2 |
חבר בקהילה
|
לקוחות אנטר סארב יפצו על הימים שהשרת אינו פועל כמובן ויקבלו הודעה על זה בתוכנת מסרים ואיימל!
|
![]() |
![]() |
# 3 |
חבר וותיק
|
השרת לא היה אמור לחזור היום ?
|
![]() |
![]() |
# 4 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
אני מציע לך לחשוב על פיצוי הולם ולא על החזרת הימים שהשרת נפל כי זה לא פיצוי זה מה שמובטח מתחלת הקניה (חודש אכסון) |
|
![]() |
![]() |
# 5 | ||
אקס מנהל
|
ציטוט:
ציטוט:
דבר שני, זה שהם החליטו על פצוי כזה או אחר זאת החלטה שלהם בלבד ואין לערער בזה. |
||
![]() |
![]() |
# 6 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
הפיצוי מרצה אותי לפחות בתור לקוח . |
|
![]() |
![]() |
# 7 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
|
|
![]() |
![]() |
# 8 |
מתאורר
|
טל צודק.
אם יש לקוחות עסקיים שעושים כסף מהאתרים שלהם והם עכשיו נופלים. זה לא לעניין אפילו שלא יעבדו יום אחד. אם יש לכם עוד שרת הייתם מעבירים אותם או משהו... |
![]() |
![]() |
# 9 | |
אקס מנהל
|
ציטוט:
יש לנו לקוחות עסקיים כמובן, אני בקשר צמוד עם הלקוחות שלי והם מבינים. |
|
![]() |
![]() |
# 10 | |
תודה על תרומתך.
|
ציטוט:
__________________
|
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|