|
|
# 11 |
|
מתאורר / יצא בחוץ
|
כל אחד התחיל בחודשיים
אבל נגיד הוא מתעסק שנתיים, ואני בן 16 מתעסק 5 שנים מי עדיף לך? מבחינת וותק, הבן 16 עדיף מבחינת גיל (ומי שהרוב יקחו) את הבן 30 אבל מה??? אם זה היה בן 25 עם 4 שניים וותק ובן 35 עם שנתיים וותק, היית בלי לחשוב יותר מדי קונה בהבן 25 משהו קצת דפוק במחשבה לא? |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|