|
|
# 6 | |
|
מנהל ראשי
|
ציטוט:
אבל מצד שני, גם לא כל כך ברור אילו שירותים החברה התחייבה לספק לך. איך אתה אמור לגלות? כפי שאנחנו (ה"קהל") לא יודעים באמת מה מהות הבעיה אז.. קצת קשה לשפוט במקרה הזה, השאלה היא האם מדובר בתקלה מערכתית או תקלה נקודתית לגביך. ככה או ככה, לדעתי פיצוי צריך להיות מחווה של רצון טוב ולא הכרח - בדיוק מהסיבה שציינתי קודם, כשלקוח יוצר עומס לא סביר על השרת כתוצאה מתכנות לקוי (לדוגמא), הוא לא יפצה את בעל השרת, נכון? תתרחק מבית המשפט, אתה תבזבז את הזמן של שניכם. |
|
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|