הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה הודעות מהיום

חזור   הוסטס - פורום אחסון האתרים הגדול בישראל > Hosting ושירותים נלווים > ניהול עסק ומודעות דרושים לעסקים רשומים בלבד

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
Prev הודעה קודמת   הודעה הבאה Next
ישן 22-07-08, 01:35   # 14
Extreme-Serv
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
הודעות: 1,650

Extreme-Serv לא מחובר  

אז בוא נראה :

א. לא חתמת איתם על שום חוזה - משמע , שאין שום עילה לתביעה ולו הקטנה ביותר . הדבר הראשון שבית המשפט יעשה יהיה - לסגור לך את הבקשה לתביעה בגלל שלא יהיו לך מספיק הוכחות בשביל לבסס עליהן תביעה .

ב. הם לא ממש כתבו באתר לכמה אחוזי UPTIME הם מתחייבים במייל .

רק תדע לך , שחברת אירוח אתרים לא חייבת לך שום דבר .
מבחינתי כספק שירות - כל עוד אני רואה את שרת ה MAIL עובד ותקין ואת שרת ה HTTPD ואת שרת ה NAMED וכו' - תקינים ללא תלונות מצד 100 אחוז מהלקוחות , אני יוצא מתוך הנחה סבירה שהכול תקין , זאת לאחר שבדקתי באופן אישי .
היה וקיבלתי תלונה אחת - אני בודק .
היה ולא קיבלתי תלונה - אני סבור שהכול תקין ושאין שום בעיה .

שים ל שגם בחברות גדולות כמו 012 או 013 או כל ספקית אינטרנט אחרת , כשהאינטרנט בבית אצלך לא פועל , הם לא יכולים לדעת את זה אלא אם כן אתה תתקשר אליהם ותודיע להם על התקלה הספציפית הזו , למעט מקרים שבהם התקלה אינה נקודתית אלא נוגעת לעוד לקוחות מלבדך .
במקרה שלנו , לא כך הדבר , לכן אני לא חושב שהחברה עשתה משהו שאסור היה לה לעשות , מכיון שלא הבאת לידיעתה על התקלה ומבחינתה כל עוד אין עוד תלונות - הכול תקין .

אין לי מושג מה החוק אומר לגבי זה , אבל אם תהיה הגיוני לרגע , אתה תבין שבאמת אין שום דרך לדעת אם יש לך תקלה או אין לך תקלה , במידה ולא דיווחת עליה .
אני למשל נוקט אמצעים לגילוי תקלות - מתקשר ללקוח במידה והוא לא היה בקשר מזן רב ושואל אם הכול בסדר , אם הכול תקין ולשביעות רצונו , כדי להיות בטוח שהלקוח לא שותק וסובל בזמן הזה , אבל זה רק אני .

בשורה התחתונה- אין עילה לתביעה , אין מחוייבות של החברה כלפייך ואין לך שום סיבה שבעולם לבוא אליהם בטענות כל עוד לא דיווחת להם על התקלה מבעוד מועד .
הם יכולים לפצות אותך בהתאם , אך הם לא חייבים לתת לך החזר כספי , בטח לא לאחר תקופה שמעל ל-14 ימים .

אגב , אין שום חוק במדינה שמחייב אותם להחזיר כסף , הם יכולים לזכות אותך , אבל לא לתת לך החזר כספי .
כשסופק לך המוצר - הוא פעל , הוא פועל ומבחינת החוק הכול תקין כל עוד המוצר סופק ואתה אישרת את קבלתו (מייל של DA כבר אמרתי ?) .

איך שלא תסתכל על זה - החברה סיבכה אותך וגרמה לך נזק והפסדים , אך אין לך מה לעשות נגד זה .
מסקנה - בפעם הבאה בדוק את מערכות השרת ותקינותם לפני הרכישה וא מיד לאחר הרכישה , כדי שלא יהיו שאלות וטענות מיותרות .

לילה טוב ,
  Reply With Quote
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 


חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 11:19.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ