|
|
|
|
# 1 |
|
חבר וותיק
|
ואו
לאיזה רמה הגענו.. זה באמת כבר לא מצחיק. רק המחשבה היא שגורמת לך לבכות. |
|
|
|
# 2 |
|
חבר וותיק
|
אתם יודעים מה... זה כבר הספיק עם כל תגובות הספאם והלצחוק או לבכות.
אתם ממש מתנשאים, התגובות שלכם גרועות וחסרות תכלית! לא שאני קשור לחברה הזו או לחברת הוסטינג לא-מקצועית אחרת, אבל זה ממש מתנשא ולא מקצועי לרדת על חברה אחרת או לכתוב תגובות כאלה. אז דיי מספיק עם השטויות שלכם. |
|
|
|
# 3 |
|
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
תגידו, מה זה משנה לכם שהחברה ככה?
יופי אז יש חברה עם דומיין חינמי ואו!!!! בעיה שלהם |
|
|
|
# 4 |
|
משתמש - היכל התהילה
|
satan,IO Leader
שני אנשים נורמליים בפורום ![]() |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|