|
![]() |
# 1 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
כי זה לא נעים לך להוציא 2000 ש"ח? זהו כסף שהרווחת בצורה שהיא אינה ישרה והוגנת, על שירות שלא עבד. איזה מין דבר זה לא להחזיר? גם אם זה היה מיליון ש"ח מחובתך להחזיר ללקוחות על שירות שלא פעל. וכשהלקוח מעוניין לעזוב, אם הוא התחייב אז במינימום תחזיר לו את הזמן שנותר. אפילו לא את הכול. וכולם מרוצים. אבל לחייב בן אדם.. איזו מין צורה זאת.
__________________
|
|
![]() |
# 2 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
החזר כספי? השירות עבד במלואו, חוץ מ3 ימים בלבד (על 3 ימים לא אוכל להחזיר כספים של התחייבויות לרבעון ולחצי שנה). בכל אופן - אני מעולם לא הגעתי למצב שלקוח שלי לא מרוצה (פרט למקרה הזה), ולכן אני משתדל כמה שיותר לרצות את דניאל (ובינתיים אנחנו סוגרים על פיצוי ראוי).
__________________
דניאל גולוב. |
|
![]() |
# 3 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
אתה הבעלים אתה יכול הכול. השירות לא עבד במלואו, בן אדם לא יכול לעבוד על שרת שנופל הרבה וששלושה ימים (ועוד לא רצופים!!) היה למטה. זה לא לעניין וגם דיברנו על זה בטלפון. אני יודע שאתה משתדל, אבל בחייאת תפסיק לעשות שטויות ולומר דברים מפגרים. לפעמים קורים מצבים שאין ברירה הדרך הנכונה היא לא תמיד היפה ביותר מבחינתך.
__________________
|
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|